دانشگاه شهید مدنی آذربایجان
flag
تاریخ : يکشنبه 29 تير 1399
کد 1833

رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی: در طول تاریخ زرین انقلاب اسلامی بویژه در این روزهای پر التهاب کرونایی بسیج ثابت کرده است که همواره در کنار مردم بعنوان یک همراه بی ادعا بوده است.

سرهنگ دوم پاسدار ناصر فرهادی، فرمانده حوزه مقاومت بسیج کارمندان شهید آیت الله مدنی (ره) ضمن بازدید از دانشگاه فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی با دکتر احد بهشتی اصل، رئیس دانشگاه استان دیدار و گفتگو کرد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی، دکتر احد بهشتی اصل در این دیدار بسیج را در ایجاد انگیزه و تزریق روحیه و نشاط اجتماعی پیشتاز و موثر دانسته اظهار داشتند: بسیج کارکنان دانشگاه فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی و فرماندهی محترم پایگاه مقاومت امام باقر (ع)، جناب آقای  باقر مددی و همکاران سلحشورشان در این مجموعه، همیشه در کنار انجام مستمر فعالیت های فرهنگی، مذهبی، اجتماعی، سیاسی و آموزشی، در راستای برقراری امنیت و آسایش فکری همکاران و دانشجویان، یار و مددکار مسئولان دانشگاه بوده اند که جای تقدیر و تجلیل فراوان دارد.  ایشان افزودند: امروز کارکنان بسیجی ما با داشتن ایمان های قوی و پرداختن به مسایل معنوی در کنار گوش دادن به فرامین امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری  (مد ظله العالی ) و عمل به وظایف و تکالیف محوله اداری، بیشتر در قامت یک عنصر فرهنگی حضور دارند که این موجب بسی مباهات و افتخار است. رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای استان با اشاره به اشاعه فرهنگ بسیج در دانشگاه ها تأکید کردند: به گمان اینجانب، تلاش در جهت توسعه تفکر بسیجی در جامعه دانشگاهی در کنار افزایش کمی می بایست بیشتر مورد توجه قرار گیرد، امری که می تواند در اشکال مختلف نظیر تحقق فضلیت عظمای امر به معروف و نهی از منکر، حضور و مشارکت در صحنه های حساس اجتماعی و محتواسازی های ارزشمند رسانه ای نمود پیدا نماید. در طول تاریخ زرین انقلاب اسلامی بویژه در این روزهای پر التهاب کرونایی بسیج ثابت کرده است که همواره در کنار مردم بعنوان یک همراه بی ادعا بوده و در مسیر سازندگی و آبادانی کشور  و برقراری امنیت پایدار در جامعه گامهای بلندی بر می دارد. سرهنگ فرهادی نیز در این دیدار با تمجید از حمایت ها و همراهی های ارزنده ریاست محترم دانشگاه فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی از پایگاه مقاومت بسیج کارمندی دانشگاه استان و فعالیت ها و اقدامات ارزنده این پایگاه، بهره گیری از ظرفیت ها و پتانسیل های بسیار بالای دانشگاه در جهت توسعه و ارتقاء تشکل بسیج کارمندان را توصیه نمود. ایشان ابراز داشتند: بسیج یک تشکل فرا جناحی بوده و در تمامی شرایط و اوضاع در کنار مردم و برای مردم عمل می نماید. در خاتمه این دیدار فرمانده حوزه مقاومت بسیج کارمندان شهید آیت الله مدنی (ره)  بهمراه ریاست دانشگاه فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی و بسیجیان این دانشگاه با حضور بر سر مزار شهیدان گمنام ضمن غبار روبی، عطرافشانی، نثار فاتحه و شاخه های گل با آرمانهای والای امام (ره) و شهدای اسلام تجدید پیمان کردند.

    

    

     
  • نوشته شده
  • در يکشنبه 29 تير 1399
  • ساعت 13
  • توسط روابط عمومی
  • ویرایش شده
  • در ***
  • ساعت --
  • توسط
نظرات شما
captcha refresh