دانشگاه شهید مدنی آذربایجان
flag
تاریخ : يکشنبه 5 مرداد 1399
کد 1835

نخبه اقتصادی جهان اسلام و رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تبریز: جوانان ما در دانشگاهها اول می بایست درس عشق به میهن و وطن دوستی را فرا بگیرند.

دکتر یونس ژائله، مدیر عامل گروه صنایع غذایی شیرین عسل و رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تبریز ضمن بازدید از کارگاهها و آزمایشگاههای دانشگاه فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی با هیئت رئیسه دانشگاه دیدار و گفتگو کرد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی، دکتر احد بهشتی اصل، رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی در این دیدار که بمناسبت گرامیداشت هفته ملی مهارت و کارآفرینی صورت گرفت، با ابراز خرسندی از حضور ارزشمند دکتر یونس ژائله در دانشگاه فنی و حرفه ای استان، ایشان را جزء افتخارات و چهره های ماندگار تولید و صنعت کشور دانسته، گفتند: اندیشه ها و رهنمودهای صریح و روشنگرانه آقای دکتر ژائله که نشأت گرفته از تعهد، تخصص، دلسوزی و تعصب بینظیر ایشان به آذربایجان و ایران می باشد در تمامی جلسات و نشست های مدیریتی استان بسیار اثرگذار و نقش آفرین هستند. ایشان اظهار داشتند: ما امیدواریم با تدابیر و همت والای ریاست محترم اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تبریز بتوانیم ارتباط دانشگاه فنی و حرفه ای با صنعت و تولید استان را بیش از این برجسته و پر رنگ نماییم. دکتر بهشتی اصل ادامه دادند: دانشگاه استان این ظرفیت را دارد تا با راه اندازی رشته های جدید دانشگاهی مورد نیاز بخش صنعت استان، نسبت به تربیت تکنسین های کارآمد، ماهر و آچار بدست این مراکز تولیدی و بنگاههای اقتصادی اقدام نماید. دکتر یونس ژائله نیز در این دیدار، حضور در دانشگاه فنی و حرفه ای استان را جزء برنامه های اولویت دار خود عنوان کرده از مسئولان دانشگاه بابت فراهم نمودن این دیدار تقدیر و تشکر کردند. مدیر عامل گروه صنایع غذایی شیرین عسل تبریز ضمن برشمردن برخی از مشکلات بخش صنعت کشور، بر لزوم توجه بیش از پیش به ارتقاء و بهبود کیفیت محصولات و کالاهای تولیدی تأکید کردند. ایشان ادامه دادند: بدون شک رسیدن به محصولات با کیفیت در گرو عوامل و شاخصه های مختلفی است که آموزش صحیح و اصولی و تربیت نیروهای کارآمد در رأس آنها قرار دارد. رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تبریز افزودند: بدون شک توجه به جوانان و فراهم نمودن زمینه های پیشرفت و تعالی آنها وظیفه دولتهاست ولیکن جوانان ما نیز در دانشگاهها در گام نخست می بایست درس عشق به میهن و وطن دوستی را فرا بگیرند و بجای مسئله فرار مغزها نسبت به ارائه خدمات و محصولات برتر تلاش نمایند. دکتر ژائله مطرح کردند: امروز مجالی فراهم شد تا ما از نزدیک از امکانات و فضاهای آموزشی، کارگاهی و آزمایشگاهی دانشگاه فنی و حرفه ای بازدید نماییم و مشتاقانه آماده انعقاد تفاهم نامه همکاری با این دانشگاه در زمینه های مختلف نظیر استخدام فارغ التحصیلان دانشگاهی، تولید قطعات، آموزش و ارتباطات صنعتی، پژوهشی و آموزشی با شرکتها و کارخانجات هستیم.

  



  



  
  • نوشته شده
  • در يکشنبه 5 مرداد 1399
  • ساعت 14
  • توسط روابط عمومی
  • ویرایش شده
  • در ***
  • ساعت --
  • توسط
نظرات شما
captcha refresh