دانشگاه شهید مدنی آذربایجان
flag
تاریخ : چهارشنبه 29 مرداد 1399
کد 1840

بازدید سرپرست اداره کل تربیت بدنی دانشگاه فنی و حرفه ای بهمراه سرپرست فدراسیون موتور سواری و اتومبیل رانی جمهوری اسلامی ایران از امکانات ورزشی دانشگاه فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

دکتر مهدی شریعتی فیض آبادی، سرپرست اداره کل تربیت بدنی دانشگاه فنی و حرفه ای بهمراه دکتر مازیار ناظمی، سرپرست فدراسیون موتور سواری و اتومبیل رانی جمهوری اسلامی ایران و سیامک امیرخیزی، رئیس هیات موتورسواری و اتومبیل رانی آذربایجان شرقی با حضور در دانشگاه فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی و دیدار با دکتر احد بهشتی اصل، زمینه های ارتقای سطح کمی و کیفی تربیت بدنی این دانشگاه را مورد بررسی و ارزیابی قرار دادند.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی، دکتر بهشتی اصل در این دیدار، کارنامه درخشان اداره تربیت بدنی، درخشش و مدال آوریهای فراوان دانشجویان دانشگاه استان را گویای ظرفیت و پتانسیل بالای این بخش به توسعه و سرمایه گذاریهای کلان دانسته و اظهار داشتند: بدون تردید حضور ارزشمند فدراسیون ها و هیات های مختلف ورزشی در کنار توجهات ویژه اداره کل تربیت بدنی دانشگاه فنی و حرفه ای گامهای بلند و استواری در جهت ارتقای ورزش دانشگاهی می باشند که آینده روشنی را نوید می دهند. دکتر شریعتی نیز در این دیدار ارتباط و همکاری بین دانشگاه و هیئت های ورزشی را برای هردو طرف سودمند دانسته بر استمرار و گسترش این همکاریها تاکید کردند. سرپرست اداره کل تربیت بدنی دانشگاه فنی و حرفه ای همچنین دانشگاه فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی را به لحاظ ورزشی فعال عنوان کردند که همیشه خبرهای خوبی از آن به گوش میرسد. سرپرست کمیته آموزش، پژوهش و توسعه فدراسیون موتورسواری و اتومبیل رانی همچنین از نمایش و ارائه دست ساخته های ورزشی دانشکده ها و آموزشکده های فنی و حرفه ای سراسر کشور در حوزه های مختلف نظیر پوشاک و دستگاههای ورزشی در نمایشگاههای ملی و بین المللی خبر داد. دکتر مازیار ناظمی نیز که بمنظور افتتاح آکادمی بین المللی موتورسواری و اتومبیل رانی تبریز و محل دفتر جدید هیات موتورسواری و اتومبیل رانی آذربایجان شرقی به تبریز سفر کرده بود، آمادگی کامل فدراسیون موتورسواری و اتومبیل رانی جمهوری اسلامی ایران برای ایجاد همکاری و تعاملات سازنده با دانشگاه فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی اعلام نموده و از آقای دکتر شریعتی بعنوان پل ارتباطی فیمابین دانشگاه فنی و حرفه ای و فدراسیون موتورسواری و اتومبیل رانی خواستند که زمینه های همکاری را مورد مطالعه و بررسی قرار دهند. امیرخیزی، رئیس هیات موتورسواری و اتومبیل رانی آذربایجان شرقی نیز در این نشست به ارائه خدمات آموزشی و تعلیمی به دانشجویان علاقمند به رشته موتور سواری و اتومبیل رانی و بهره گیری از توان بالای استادان دانشگاه در زمینه ساخت تجهیزات مورد نیاز این رشته اشاره کرد. گفتنی است، درخاتمه این دیدار حاضران از سالن ها و امکانات ورزشی دانشگاه فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی از نزدیک دیدار و بازدید کردند.

  

  

  
  • نوشته شده
  • در چهارشنبه 29 مرداد 1399
  • ساعت 02
  • توسط روابط عمومی
  • ویرایش شده
  • در چهارشنبه 29 مرداد 1399
  • ساعت 02
  • توسط روابط عمومی
نظرات شما
captcha refresh