دانشگاه شهید مدنی آذربایجان
flag
تاریخ : يکشنبه 2 شهريور 1399
کد 1841

حضور رئیس فراکسیون مناطق آزاد صنعتی – تجاری و مناطق ویژه اقتصادی مجلس شورای اسلامی در دانشگاه فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

دکتر معصومه پاشایی بهرام، نماینده مردم شریف مرند و جلفا در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با حضور در دانشگاه فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی ضمن دیدار با رئیس دانشگاه استان و نیز امکانات مختلف این دانشگاه، زمینه های ایجاد و راه اندازی آموزشکده فنی و حرفه ای در شهرستان مرند را مورد بحث و بررسی قرار دادند.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی، دکتر احد بهشتی اصل در این دیدار از گشایش مراکز جدید استانی در مناطق پتانسیل دار نظیر شهرستان مرند استقبال کرده اظهار داشتند: شهرستان مرند بعنوان دومین شهر استان آذربایجان شرقی به لحاظ جمعیت و دارا بودن تعداد 18 هنرستان، یکی از مناطق هدف برای راه اندازی آموزشکده فنی و حرفه ای مطرح می باشد که با درخواست و پیگیری مسئولان محلی بویژه نماینده محترم مردم شریف این شهرستان در مجلس شورای اسلامی این امر قابل تحقق می باشد. ایشان ادامه دادند: مهمترین مسئله در این راستا ایجاد رشته محل های خاص، جدید و مورد نیاز منطقه و حتی کشور می باشد که می بایست حتماً مورد توجه قرار گرفته و از دایر نمودن رشته محل هایی که در سایر مراکز استانی و نزدیک به این شهرستان دارای دانشجو هستند، بطور جد اجتناب گردد. دکتر معصومه پاشایی بهرام نیز در این دیدار به افزایش رغبت و توجه خانواده ها به دانشگاه فنی و حرفه ای اشاره کرده، این دانشگاه را یکی از عوامل اصلی توسعه و اشتغال در کشور عنوان کردند. ایشان با گریز به صحبت های آقای دکتر بهشتی اصل، ابراز داشتند: قطعاً موفقیت آموزشکده فنی و حرفه ای جدید در شهرستان مرند در گرو ایجاد رشته های جدید، ثروت آفرین و اشتغال زا نظیر انیمیشن می باشد که حتماً با رصد و مطالعات میدانی این قضیه قابل تأمین است. رئیس فراکسیون مناطق آزاد صنعتی – تجاری و مناطق ویژه اقتصادی مجلس شورای اسلامی همچنین از همکاری و حمایت سایر مسئولان، نهادها و دانشگاههای محلی از موضوع راه اندازی آموزشکده فنی و حرفه ای در شهرستان مرند خبر داده، از پیگیریها و توجهات مجموعه دانشگاه فنی و حرفه ای استان و شخص آقای دکتر بهشتی اصل در این ارتباط تقدیر و تجلیل کردند.

  

  
  • نوشته شده
  • در يکشنبه 2 شهريور 1399
  • ساعت 08
  • توسط روابط عمومی
  • ویرایش شده
  • در ***
  • ساعت --
  • توسط
نظرات شما
captcha refresh