دانشگاه شهید مدنی آذربایجان
flag
تاریخ : چهارشنبه 19 شهريور 1399
کد 1850

حمایت کامل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تبریز از فارغ التحصیلان و شرکتهای فناور مرکز رشد دانشگاه فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی با حضور در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تبریز ضمن دیدار و گفتگو با رئیس و مدیران اتاق، تفاهم نامه همکاری فیمابین را به امضاء رسانید.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی، دکتر بهشتی اصل در این دیدار ضمن سپاسگزاری و قدردانی از حضور ماه گذشته دکتر یونس ژائله، رئیس اتاق تبریز در دانشگاه فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی و اهتمام و پیگیری مجدانه ایشان در تحقق انعقاد تفاهم نامه فیمابین، همکاری و اقدامات مشترک بین دو مرکز را بسیار مثبت و تأثیرگذار عنوان کردند. ایشان اظهار داشتند: بدون شک توسعه آذربایجان با وجود چهره های ماندگار و نخبه در عرصه تولید و اقتصاد چون دکتر یونس ژائله، بعنوان شاه کلید توسعه همه جانبه کشور مطرح گردیده و ریل گذاری صحیح حرکت و جهش تولید و تعالی ایران عزیزمان توسط این بزرگواران صورت گرفته است. رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی با اشاره بر توانمندی بالای فارغ التحصیلان و کیفیت مهارت محوری آموزش ها در دانشگاه فنی و حرفه ای بر لزوم بهره گیری بیشتر از این منابع انسانی کارآمد، خلاق و  ماهر در مراکز تولیدی تأکید کردند. دکتر بهشتی اصل همچنین بیان داشتند: دانشگاه فنی و حرفه ای با راه اندازی و فعال نمودن مراکز رشد و نوآوری قصد دارد ضمن شناسایی و پشتیبانی از شرکتهای فناور وکارآفرین، در سایه برقراری تعاملات بیشتر با اتاق تبریز زمینه های رشد و تعالی این شرکتهای جوان و نوپا را فراهم نماید. دکتر یونس ژائله نیز در این مراسم ضمن طرح دوباره لزوم تربیت نیروهای متخصص، ماهر و کارآمد در عرصه ها و رشته های مختلف، از دانشگاه فنی و حرفه ای بعنوان مهد پرورش چنین نیروهای با ارزش یاد کردند. ایشان گفتند: اتاق تبریز قصد دارد با ایجاد مدارس کسب و کار زمینه را برای ارتباط بیشتر علم و صنعت فراهم نماید که دانشگاه فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی با وجود ظرفیت های بالای آموزشی می تواند کمک شایانی به موفقیت این مدارس بنماید. رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تبریز ابراز داشتند: با توجه به نیاز شدید صنایع و شرکتهای استانی به وجود نیروهای ماهر و کاربلد، اتاق تبریز این آمادگی را دارد تا نسبت به فراهم نمودن زمینه های اشتغال تمامی فارغ التحصیلان دانشگاه فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی اقدام کند. مدیر عامل صنایع غذایی شیرین عسل تبریز همچنین از حمایت کامل اتاق بازرگانی از شرکتهای فناور مرکز رشد دانشگاه فنی و حرفه ای استان در زمینه تجاری سازی ایده های خلاقانه، فراهم نمودن زمینه های شغلی و معرفی سرمایه گذار برای طرح های منتخب و برتر این مراکز خبر داد. در پایان این دیدار تفاهم نامه همکاری فیمابین دانشگاه فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی و اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تبریز به امضای روسای دو مرکز رسید.

  

  

  
  • نوشته شده
  • در چهارشنبه 19 شهريور 1399
  • ساعت 14
  • توسط روابط عمومی
  • ویرایش شده
  • در ***
  • ساعت --
  • توسط
نظرات شما
captcha refresh