دانشگاه شهید مدنی آذربایجان
flag
تاریخ : شنبه 19 مهر 1399
کد 1860

با پیگیریهای مستمر رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی و همراهی ویژه مسئولان محلی، موضوع واگذاری زمین مناسب به آموزشکده فنی و حرفه ای میانه تحقق یافت.

جلسه نهایی هماهنگی واگذاری زمین به آموزشکده فنی و حرفه ای میانه با حضور معاون استاندار و فرماندار شهرستان میانه، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان، معاون عمرانی فرماندار، رئیس شورای شهر، رئیس اداره مسکن و شهرسازی، رئیس آموزشکده فنی میانه، مدیران تعاونی مسکن گلشهر و سایر مسئولین مرتبط با موضوع در فرمانداری میانه برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میانه در این جلسه با اشاره به اینکه مسائل آموزشی از اولویتها و نیازهای شهرستان است، بر لزوم توجه و پیگیری لازم در تأمین این نیازها تاکید کرد. دکتر محمدرضا مشایخی همچنین بر لزوم اتمام هماهنگی و ورود به عرصه عملیاتی و اجرایی تاکید کرده و اضافه نمود: با توجه به محدودیتهای مبادی فرادستی پیرامون این موضوعات نباید فرصت سوزی کنیم بلکه باید با استفاده از زمان موارد لازم در حوزه های آموزشی را عملیاتی کنیم که تحویل قطعی زمین به دانشگاه فنی و حرفه ای از مهمترین آنهاست. مشایخی در خصوص زمین آموزشکده فنی و حرفه ای نیز از پیشرفت مراحل برای واگذاری خبر داد و درخصوص مشکل زمین آموزشکده اظهار داشت: طبق مصوبات قبلی، شهرداری  نیز باید معبر اصلی را آسفالت کرده و اتحادیه تعاونی مسکن سند را به نام دانشکده انتقال دهد. دادستان عمومی و انقلاب میانه نیز در این جلسه بر ضرورت حمایت هر چه بیشتر از توسعه آموزشکده فنی و حرفه ای به عنوان شعبه ای از بزرگترین دانشگاه دولتی کشور تاکید کرد. محمود محمودیان با بیان اینکه واگذاری زمین به آموزشکده فنی و حرفه ای میانه پس از برگزاری جلسات متعدد و طرح موضوع در کارگروه های تخصصی، تمام مراحل قانونی خود را طی کرده است و در مرحله انتقال سند قرار دارد. شایان ذکر است، دکتر احد بهشتی اصل، رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی در پیامهای جداگانه ای از زحمات و تلاش های تمامی مسئولان محلی شهرستان میانه بویژه آقای فرماندار و دادستان عمومی و انقلاب این شهرستان تقدیر و تشکر نمود. در پیام آقای دکتر بهشتی اصل آمده است:
اینک که جنابعالی با فهم عمیق نسبت به ضرورت توسعه فضاهای آموزشی دانشگاهی و تولید اندیشه و فناوری و با عزم راسخ، همت والا و اهتمام جدی و مسئولانه، مجموعه دانشگاه فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی را در تحقق امر بسیار مهم و بزرگ اختصاص زمین مناسب به آموزشکده فنی و حرفه ای میانه یاریگر بوده اید، ما نیز بر خود وظیفه می دانیم به رسم ادب و اخلاص و به آئین سپاس و حق شناسی، از همت رفیع و حمیت منیع جنابعالی تقدیر و تشکر نموده، استمرار توفیقات در پرتو توجهات خداوند سبحان را برایتان مسئلت می نماییم.
  • نوشته شده
  • در شنبه 19 مهر 1399
  • ساعت 10
  • توسط روابط عمومی
  • ویرایش شده
  • در ***
  • ساعت --
  • توسط
نظرات شما
captcha refresh