دانشگاه شهید مدنی آذربایجان
flag
تاریخ : چهارشنبه 19 آذر 1399
کد 1880

دکتر بهشتی اصل در جلسه کارگروه فرهنگی دانشکده فنی و حرفه ای شماره یک تبریز: چشم امید فردای ایران اسلامی به بیداری، پویایی و حضور بانشاط، سازنده و نقادانه دانشجویان در عرصه های مختلف می باشد.

کارگروه فرهنگی دانشکده فنی و حرفه ای شماره یک تبریز جهت تصمیم گیری و برنامه ریزی در خصوص نحوه برپایی مراسم گرامیداشت روز دانشجو با حضور دکتر احد بهشتی اصل، رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی برگزار گردید.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی، دکتر بهشتی اصل در ابتدای این جلسه که با رعایت کامل پروتکلهای بهداشتی مرتبط با ویروس منحوس کرونا برگزار شد، با تسلیت شهادت مظلومانه شهید محسن فخری زاده، رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و تبریک فرا رسیدن روز دانشجو، روز استکبار ستیزی و عدالتخواهی، دانشجویان را ولی نعمت و صاحب حق جامعه دانشگاهی دانسته، بر رسیدگی کامل به نیازها و خواسته های مختلف آنها تأکید کردند. ایشان تصریح فرمودند: همانگونه که آقای رئیس جمهور نیز در پیام تبریک شان توصیه فرموده اند، شرایط حال حاضر کشور نیازمند نگاه نقادانه و مشارکت و حضور سازنده دانشجویان در تصمیم سازی ها برای توسعه همه جانبه کشور بوده و چشم امید فردای ایران اسلامی به بیداری، پویایی و حضور بانشاط، عالمانه و هوشمندانه آنها در عرصه های مختلف می باشد. دکتر بهشتی اصل همچنین ضمن تبریک هفته بسیج به تمامی بسیجیان دریادل دانشگاه فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی، با اهدای لوح تقدیر به مسئولان کانون بسیج اساتید، کارکنان و دانشجویی دانشگاه استان که به سبب تعطیلی موقت دانشگاه به تأخیر افتاده بود، از زحمات و خدمات ارزنده آنها در مجموعه بسیج دانشگاه تقدیر و تجلیل کردند. در ادامه جلسه ریز برنامه های مراسم گرامیداشت روز دانشجو مورد بحث و بررسی قرار گرفته و مقرر گردید به سبب محدودیت های موجود، این مراسم بصورت مجازی برگزار و در آن از دانشجویان شایسته و برتر در حوزهای مختلف آموزشی، پژوهشی، ورزشی، هنری و فرهنگی تجلیل گردد.

   
 
  









  













  • نوشته شده
  • در چهارشنبه 19 آذر 1399
  • ساعت 10
  • توسط روابط عمومی
  • ویرایش شده
  • در چهارشنبه 19 آذر 1399
  • ساعت 11
  • توسط روابط عمومی
نظرات شما
captcha refresh