دانشگاه شهید مدنی آذربایجان
flag
تاریخ : دوشنبه 22 شهريور 1400
کد 1913

دیدار مدیر عامل و رئیس هیات مدیره سازمان عامل استقرار و توسعه منطقه ویژه علم و فناوری ربع رشیدی با رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

روز یکشنبه، بیست و یکم شهریورماه سعید غریب خواجه و علی رضا کریمی، مدیرعامل و رئیس هیات مدیره سازمان عامل استقرار و توسعه منطقه ویژه علم و فناوری ربع رشیدی با دکتر احد بهشتی اصل، رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی دیدار و گفتگو کردند.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی، دکتر بهشتی اصل در این دیدار ضمن تشریح سابقه مشارکت و همکاری نزدیک و موثر دانشگاه فنی و حرفه ای استان در برگزاری رویداد ملی نمایشگاه رینوتکس اظهار داشتند: مجموعه دانشگاه فنی و حرفه ای در راستای رسالت و ماموریت ذاتی خود و نیز حمایت از تمامی اقدامات و فعالیت های مرتبط با بهبود فضای کسب و کار و توسعه و تجاری سازی ایده ها بویژه فناوری های نوین، ضمن حضور و مشارکت فعالانه در نمایشگاه و جشنواره های فناوری های نو و پیشرفته ربع رشیدی در سنوات گذشته و امسال، آمادگی کامل خود را برای نقش آفرینی در سایر حوزه های فعالیتی منطقه ویژه علم و فناوری ربع رشیدی اعلام می دارد. ایشان عنوان داشتند: بدون شک حضور عالمانه دانشگاه در عرصه های مختلف جامعه موجب تعالی و ارتقاء بوده و بهره مندی سازمان عامل استقرار و توسعه منطقه ویژه علم و فناوری ربع رشیدی از توان و ظرفیتهای فراوان دانشگاه فنی و حرفه ای، بعنوان متولی اصلی آموزش های عالی فنی، مهارتی و فناورانه در کشور سبب رشد و بالندگی بیش از پیش این مجموعه خواهد بود. دکتر بهشتی اصل در خاتمه ابراز امیدواری کرد با فرهنگ سازی و اطلاع رسانی شایسته و بموقع رویداد نمایشگاه فاخر رینوتکس، جامعه هدف بتواند ضمن حضور و مشارکت گسترده، از مواهب و برکات این حضور استفاده نمایند. مدیر عامل و رئیس هیات مدیره سازمان عامل استقرار و توسعه منطقه ویژه علم و فناوری ربع رشیدی نیز در این دیدار راههای تقویت روابط دانشگاه فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی با این سازمان از جمله ورود دانشگاه به مجموعه سهامداری را مطرح و  بر تحقق شعار ارتباط صنعت با دانشگاه تاکید کردند. گفتنی است ربع رشیدی یکی از مناطق پنجگانه ویژه علم و فناوری در کشور است که توسط سازمان عامل استقرار و توسعه منطقه ویژه علم و فناوری ربع رشیدی مدیریت و فعالیت می نماید. این سازمان در کنار برگزاری کارگاهها، همایش ها و جشنواره های ملی و بین المللی مختلف، هر ساله نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی با عنوان رینوتکس را در کشور برپا می کند.

  

  
  • نوشته شده
  • در دوشنبه 22 شهريور 1400
  • ساعت 05
  • توسط روابط عمومی
  • ویرایش شده
  • در ***
  • ساعت --
  • توسط
نظرات شما
captcha refresh