دانشگاه شهید مدنی آذربایجان
flag
تاریخ : پنجشنبه 3 شهريور 1401
کد 1958

پیام تبریک رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای کشور به مناسبت هفته دولت و روز کارمند

دکتر عرفان خسرویان با صدور پیامی فرارسیدن هفته دولت و روز کارمند را به کارمندان دانشگاه فنی و حرفه ای تبریک گفت.



به گزارش اداره‌کل روابط عمومی دانشگاه، متن این پیام بدین شرح است:

السلام علیک یا اباعبدالله الحسین علیه السلام

هفتۀ آغازین شهریورماه، مصادف است با سالروز شهادت یاران صدیق امام(ره) و انقلاب، شهیدان رجایی و باهنر که نامشان بر تارک عرصه ایثار و خدمت به مردم و جامعه می‌درخشد و در تقویم جمهوری اسلامی ایران به نام هفتۀ دولت مزیّن شده است. این مناسبت تاریخی ماندگار، برای خادمان ملّت، فرصتی مغتنم است که با تأسی و سرمشق قرار دادن این شهیدان، در راه اعتلای وطن و حفاظت از دستاوردهای انقلاب اسلامی گام بردارند و توفیق خدمت‌رسانی خالصانه به مردم را به دست آورند. 

همچنین چهارم شهریورماه، روز کارمند نام نهاده شده است؛ روز تجلیل از انسان‌هایی خدوم و شایسته که با اخلاص و متعهدانه به نیت‌ خدمت به بندگان خدا و کسب رضای پروردگار گام برمی‌دارند. بی‌شک رشد، توسعه، بالندگی و موفقیت دانشگاه فنی و حرفه‌ای مرهون تعهد، توانمندی و شایستگی کارکنان این دانشگاه است که خدمات بی‌دریغ ایشان (یاوران علمی) در عرصه‌های مختلف در کنار استادان و دانشجویان، همواره یاریگر این مجموعه در تحقق سیاست‌ها و برنامه‌ها و رسیدن به اهداف عالی نظام آموزش عالی کشور بوده و هست.

به یقین کارمندان به عنوان ستون‌های اصلی هدایت سازمانی و دولتی با اتکال به خداوند بزرگ و مرجعیت رهبر فرزانه انقلاب و نگاه به بیانیه گام دوم انقلاب، برگرفته از اندیشه‌های حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای مدظله‌العالی، بیش از پیش، در پیشبرد اهداف عالی نظام مقدس جمهوری اسلامی و خدمت صادقانه به مردم شریف کشورمان گام بر می دارند.

مسلما حفظ کرامت انسانی و رسیدگی به رفاه و نشاط عمومی کارمندان عزیز و زحمت کش وظیفه مسئولان دانشگاه است و اعتقاد دارم حمایت از نیروی انسانی، یکی از پایه ‏های موفقیت دانشگاه فنی و حرفه ای خواهد بود.

اینجانب ضمن پاسداشت یاد و خاطره بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، شهدای والامقام دولت، بویژه شهیدان رجایی و باهنر، هفته دولت و روز کارمند، این ایام  را برای اعضای محترم  هیات دولت، ملت شریف ایران و تمامی کارمندان متعهد و عزیزان خدمت رسان بویژه کارکنان شریف و خدوم دانشگاه فنی و حرفه ای تبریک و تهنیت عرض نموده و توفیق روزافزون این بزرگواران را در سایه توجهات حضرت ‌ولی‌عصر (عج) و تحت زعامت رهبر معظم انقلاب اسلامی از درگاه ایزدمنان خواستارم.

 

عرفان خسرویان - رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای کشور

  • نوشته شده
  • در پنجشنبه 3 شهريور 1401
  • ساعت 13
  • توسط روابط عمومی
  • ویرایش شده
  • در ***
  • ساعت --
  • توسط
نظرات شما
captcha refresh