دانشگاه شهید مدنی آذربایجان
flag
تاریخ : پنجشنبه 3 شهريور 1401
کد 1959

پیام ریاست دانشگاه فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی به مناسبت هفته دولت و روز کارمند

دکتر احد بهشتی اصل رییس دانشگاه فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر و فرارسیدن هفته دولت وروز کارمند را تبریک گفت.

هفته دولت و سالروز شهادت دولتمردان عمل و اندیشه های روشن، رجایی و باهنر گرامی باد.

 
 

دکتر احد بهشتی اصل رییس دانشگاه فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر و فرارسیدن هفته دولت وروز کارمند را تبریک گفت.
 

 متن پیام بدین شرح می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم 
خدمت به خلق، خدمت به خداست. امام خمینی (ره)

هفته دولت، یادآور روزهای خدمتگزاری دو تن از فرزندان پاک نهاد و گرانقدر ایران اسلامی، شهیدان رجایی و باهنر است که فارغ از اندیشه پست و مقام، به خدمت برای مردم می اندیشیدند و با همین خدمت صادقانه و اندیشه‌های نیک توانستند عشق و ایمان را به مردم ارزانی کنند.
چهارم شهریور روز کارمند فرصت مغتنمی است تا از خدمات و فعالیت‌های تمامی کارمندان صدیق و پرتلاش قدردانی شودو همزمانی هفته دولت و ایام شهادت شهیدان رجایی  و با هنر با ایام پر خیر و برکت ماه محرم، قیام امام حسین(ع)، را باید به فال نیک گرفت چراکه خدمت به خلق خدا از جهاد در راه حق علیه باطل کمتر نیست.
 تاریخ ایران اسلامی همواره شاهد ایثارگری ها و از خود گذشتگی های دلیرمردانی بوده که غیر از خدا هیچ نمی دیده و تمام هدفشان خدمت به خلق و اعتلای انقلاب اسلامی بوده است.
 بی شک همه ما می بایست با تأسی از ویژگی های والای اخلاقی و رفتاری شهیدان رجایی و باهنر آنان را الگوی همیشگی خود قرار داده و با بهره گیری از رفتار این شهیدان عزیز و تلاش و کوشش در راه تعالی میهن اسلامی و در راستای تحقق اهداف دولت ونظام بسته به ماموریت مان که ارتقاء سطح سلامت مردم و اجرای برنامه تحول سلامت و همچنین الگوی چشم انداز بیست ساله کشوراست . گام برداشته و زمینه های رشد و پیشرفت روزافزون کشور را در حیطه های مختلف به ویژه در حیطه سلامت،علم و دانش و سرافرازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را فراهم آوریم.
 اینجانب ضمن گرامیداشت  یاد و خاطره‌ شهیدان رجایی و باهنر، هفته دولت و روز کارمند را به همه خدمتگزاران کشور به ویژه همکاران پرتلاش خود در دانشگاه فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی تبریک عرض می‌نمایم و موفقیت دولت مردمی را در راستای تحقق آرمان‌های بلند حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

  • نوشته شده
  • در پنجشنبه 3 شهريور 1401
  • ساعت 16
  • توسط روابط عمومی
  • ویرایش شده
  • در ***
  • ساعت --
  • توسط
نظرات شما
captcha refresh