دانشگاه شهید مدنی آذربایجان
flag
تاریخ : پنجشنبه 29 تير 1402
کد 1997

آیین تکریم و معارفه سرپرست جدید دانشگاه فنی و حرفه. ای استان آذربایجان شرقی

آیین تکریم و معارفه سرپرست دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان آذربایجان شرقی با حضور دکتر خسرویان و جمعی از مسئولین استانی، اساتید و کارکنان روز سه‌شنبه 27 تیرماه 1402 در دانشکده فنی و حرفه‌ای شماره 1 تبریز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، در ابتدای مراسم دکتر خسرویان با حضور بر مقبره شهدای گمنام به ساحت مقدس این سرافرازان انقلاب اسلامی ادای احترام کرد و اظهار داشت: شروع دوره جدید بازگشایی دانشگاه‌ها با پایان کرونا و اغتشاشات همراه بود و این بحران مشکلات عدیده‌ای را به دنبال داشت که به خوبی مدیریت شد. همچنین ادامه داد: بودجه دانشگاه فنی و حرفه‌ای به نحو مطلوبی افزایش یافته است که این اهتمام دولت برای گسترش و توسعه برنامه‌های دانشگاه فنی و حرفه‌ای را نشان می‌دهد.

وی افزود: تلاش‌های دولت با هدف تربیت نیروی متخصص در حوزه صنعت است و تصریح کرد: آذربایجان در صنعت به بلوغ رسیده است و اکنون باید از این ویژگی به خوبی استفاده شود و باید بتوانیم از آن به صورت احسن بهره‌برداری کنیم.

در این برنامه دکتر بهشتی، رئیس پیشین دانشگاه ضمن تقدیر و تشکر از حاضران در جلسه گفت: سرافرازی و سربلندی دانشگاه مدیون صبر، ایثار و دلسوزی همکاران دانشگاه فنی و حرفه‌ای می‌باشد و دانشگاه فنی و حرفه‌ای در صف اول انتقال دانشجویان به عرصه صنعت قرار گرفته است.

دکتر ابراهیم احمدی سرپرست جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان آذربایجان شرقی ضمن تقدیر و تشکر از حضور همکاران دانشگاه فنی و حرفه‌ای و تسلیت ایام محرم از حضور دکتر خسرویان در استان آذربایجان شرقی تقدیر و تشکر کرد و گفت: باید رشته‌های مختلف مورد آمایش قرار بگیرند و دانشگاه جریان ساز و مولد باشد و یکی از مهم‌ترین مقوله‌های آن، ارتباط مداوم با صنعت است.

گفتنی است در این مراسم دکتر خسرویان ضمن بیان مطالبی در خصوص مدیریت دکتر بهشتی اصل از خدمات ارزشمند ایشان تقدیر کرد و با آرزوی موفقیت حکم انتصاب سرپرست دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان آذربایجان شرقی را به دکتر ابراهیم احمدی اهدا نمود.

















 

  • نوشته شده
  • در پنجشنبه 29 تير 1402
  • ساعت 14
  • توسط مدیر سایت
  • ویرایش شده
  • در سه شنبه 24 مرداد 1402
  • ساعت 11
  • توسط مدیر سایت
نظرات شما
captcha refresh