دانشگاه شهید مدنی آذربایجان
flag
تاریخ : دوشنبه 30 مرداد 1402
کد 2006

برگزاری آیین افتتاحیه هجدهمین المپیاد فرهنگی _ ورزشی دانشجویان دختر دانشگاه فنی و حرفه‌ای سراسر کشور در استان آذربایجان شرقی

آیین افتتاحیه هجدهمین المپیاد فرهنگی _ ورزشی دانشجویان دختر دانشگاه فنی و حرفه‌ای سراسر کشور ۲۸ مردادماه ۱۴۰۲ در استان آذربایجان شرقی، شهر تبریز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی، آیین افتتاحیه المپیاد فرهنگی _ ورزشی دانشجویان دختر دانشگاه فنی و حرفه‌ای سراسر کشور در استان آذربایجان شرقی با حضور معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه، نماینده ولی فقیه و امام جمعه تبریز، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری آذربایجان شرقی، مدیرکل مرکز مشاوره، تربیت بدنی و سلامت دانشجویی، رؤسای برخی از واحدهای استانی دانشگاه و تنی چند از مسئولین استانی روز شنبه 28 مردادماه 1402 به میزبانی دانشگاه فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی برگزار شد.

بخش اول این مراسم در فضای باز به اجرای حرکات نمایشی _ ورزشی و رژه تیم‌های شرکت‌کننده اختصاص یافت.

در بخش دوم که در سالن همایش امید این دانشگاه برپا شد، ابتدا دکتر احمدی، سرپرست دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان آذربایجان شرقی به حاضران خیرمقدم گفت و بر ضرورت برگزاری این دست فعالیت‌های فرهنگی و ورزشی تآکید کرد.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم نماینده ولی فقیه و امام جمعه تبریز دومین سخنران این مراسم بود که بر لزوم توسعه ورزش در بین جوانان به ویژه دختران تأکید کرد. وی در خصوص گسترش ورزش در بین دختران جامعه تصریح کرد: ورزش دختران باید مورد توجه مسئولین قرار گیرد و امکانات و فضاهای مورد نیاز ورزش آنها فراهم شود. حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم در پایان از دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور و معاونت فرهنگی و دانشجویی و همچنین واحد استان آذربایجان شرقی بابت ترتیب چنین رخداد ورزشی بزرگی در بین دانشجویان قدردانی کرد.

سخنران دیگر این مراسم دکتر تراب محمدی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری آذربایجان شرقی بود. وی ضمن خیرمقدم به حضار و دانشجویان، برنامه‌های فرهنگی و ورزشی را سرآمد برنامه‌های دانشگاهی دانسته، تندرستی، سلامتی و موفقیت را برای شرکت‌کنندگان از خداوند خواستار شد.

معاون فرهنگی و تربیت بدنی دانشگاه سخنران پایانی این برنامه بود، که برپایی این دست مسابقات را راهی برای رسیدن به سلامت و تندرستی روحی و جسمی دانشجویان خواند. آقای جلیلی ضمن خیرمقدم به دانشجویان ورزشکار در خصوص ترغیب دانشجویان به ورزش و تندرستی به ایراد مطالبی پرداخت و ورزش را راهی برای رهایی از خمودگی و رشد و بالندگی برشمرد.

از دیگر بخش‌های این مراسم، حضور بر مقبره شهدای گمنام و قرائت فاتحه، اجرای نمایش، اجرای زنده سرود جمهوری اسلامی ایران، قرائت سوگندنامه، و روشن کردن مشعل المپیاد بود.

گفتنی است این المپیاد فرهنگی _ ورزشی به همت معاونت فرهنگی و دانشجویی، مرکز مشاوره، تربیت بدنی و سلامت دانشجویی و دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان آذربایجان شرقی برگزار می‌شود و قریب به 1200 دانشجوی دختر و پسر ورزشکار از دانشگاه‌های فنی و حرفه‌ای سراسر کشور در 10 رشته ورزشی و در قالب دو المپیاد فرهنگی و ورزشی مجزا به رقابت می‌پردازند.





















































  • نوشته شده
  • در دوشنبه 30 مرداد 1402
  • ساعت 10
  • توسط روابط عمومی
  • ویرایش شده
  • در ***
  • ساعت --
  • توسط
نظرات شما
captcha refresh