دانشگاه شهید مدنی آذربایجان
flag
تاریخ : سه شنبه 7 شهريور 1402
کد 2011

برگزاری آیین افتتاحیه بیست و هفتمین المپیاد فرهنگی _ ورزشی دانشجویان پسر دانشگاه فنی و حرفه‌ای

آیین افتتاحیه بیست و هفتمین المپیاد فرهنگی _ ورزشی دانشجویان پسر دانشگاه فنی و حرفه‌ای سراسر کشور با حضور دکتر خسرویان و جمعی از مسئولان کشوری و استانی، 6 شهریورماه ۱۴۰۲ در استان آذربایجان شرقی، شهر تبریز برگزار شد.
به گزارش  روابط عمومی دانشگاه فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی به نقل از اداره کل روابط عمومی دانشگاه، آیین افتتاحیه بیست و هفتمین المپیاد فرهنگی _ ورزشی دانشجویان پسر دانشگاه فنی و حرفه‌ای سراسر کشور با حضور دکتر خسرویان، دکتر منادی، رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی، دکتر متفکر آزاد، نماینده مردم تبریز، آقای محرم‌زاده، نماینده مردم اهر و هریس، دکتر نصرالله‌زاده، رئیس دانشگاه تبریز و تنی چند از مسئولین استانی، روز دوشنبه 6 شهریورماه 1402 به میزبانی دانشکده فنی و حرفه‌ای شماره یک تبریز برگزار شد.
رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای در این مراسم ضمن خیر مقدم به مهمانان و دانشجویان از مسئولان دانشگاه فنی و حرفه‌ای آذربایجان شرقی بابت میزبانی این دوره از مسابقات تقدیر کرد، همچنین زحمات دکتر بهشتی اصل، رئیس پیشین این دانشگاه را قابل تقدیر ذکر کرد. دکتر خسرویان آینده درخشان ایران را از آن دانشجویان ساعی و تلاشگر دانست و برای آنان توفیق، سربلندی و تندرستی آرزو کرد.
در ادامه، دکتر منادی، رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی، به مهمانان خیر مقدم گفت و ورزش را نوعی مهارت دانست و افزود: در دنیای مهارت زندگی می‌کنیم و ورزش نوعی مهارت است و هر ایرانی باید یک مهارت داشته باشد. دکتر منادی تصریح کرد: در مجلس شورای اسلامی قوانین خوبی برای مهارت‌افزایی تصویب کرده‌ایم. وی با اشاره به اینکه در سال گذشته افزایش بودجه خوبی برای دانشگاه فنی و حرفه‌ای در نظر گرفته شده است اظهار امیدواری کرد که این میزان هم افزایش یابد.
در این برنامه دکتر احمدی، سرپرست دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان آذربایجان شرقی ضمن خیر مقدم به مهمانان، گزارشی از المپیاد دختران ارائه داد و دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه‌ای را آینده‌سازان ایران خواند.
از دیگر بخش‌های این مراسم، حضور بر مقبره شهدای گمنام و قرائت فاتحه، حرکات رزمی ـــ نمایشی، اهتزاز پرچم المپیاد، قرائت سوگندنامه و روشن کردن مشعل المپیاد بود.
گفتنی است المپیاد فرهنگی _ ورزشی به همت معاونت فرهنگی و دانشجویی، مرکز مشاوره، تربیت بدنی و سلامت دانشجویی و دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان آذربایجان شرقی برگزار می‌شود و در حال حاضر، تیم‌های ورزشی پسران از دانشگاه‌های فنی و حرفه‌ای سراسر کشور در 11 رشته شامل فوتسال، والیبال، کیوروگی/ تکواندو، پومسه/ تکواندو، کاراته، دو و میدانی، بدمینتون، تنیس روی میز، تیراندازی، شنا، کشتی آزاد و فرنگی از تاریخ 6 تا 11 شهریورماه به رقابت می‌پردازند.
لازم به ذکر است دانشجویان دختر دانشگاه فنی و حرفه‌ای با 10 رشته فوتسال، والیبال، کیوروگی/ تکواندو، پومسه/ تکواندو، کاراته، دو و میدانی، بدمینتون، تنیس روی میز، تیراندازی و شنا از تاریخ 28 مردادماه تا 2 شهریورماه 1402 به رقابت پرداختند.

































  • نوشته شده
  • در سه شنبه 7 شهريور 1402
  • ساعت 08
  • توسط روابط عمومی
  • ویرایش شده
  • در سه شنبه 7 شهريور 1402
  • ساعت 10
  • توسط روابط عمومی
نظرات شما
captcha refresh