دانشگاه شهید مدنی آذربایجان
flag
تاریخ : يکشنبه 9 مهر 1402
کد 2018

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز:

دانشگاه فنی و حرفه‌ای، دانشگاه مهارتی، مسئله‌محور و کارآفرین بوده و توسعه و اعتلای آن از تاکیدات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) می‌باشد.

روز شنبه، هشتم مهرماه رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی به همراه جمعی از همکاران با حضرت آیت الله دکتر آل هاشم نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز دیدار کردند.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان آذربایجان شرقی، در ابتدای این دیدار دکتر ابراهیم احمدی، رئیس دانشگاه استان ضمن تقدیر و تشکر از حضور ارزشمند و سخنرانی عالمانه حضرت آیت اله آل هاشم در آئین افتتاحیه المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور که به میزبانی شهر تبریز در تابستان سال جاری برگزار شد، از پدر معنوی استان درخواست نمود تا از فضاهای مختلف خوابگاهی، کارگاهی، ورزشی و...دانشگاه فنی وحرفه‌ای استان آذربایجان شرقی بازدید کرده و از رهنمودهای پدرانه و حکیمانه و نیز حمایت‌های همه جانبه خود، دانشگاه را بهره‌مند سازند. ایشان همچنین از بیانات زیبا، شیوا و تأثیرگذار آقای دکتر آل هاشم که بازتاب رسانه‌ای گسترده‌ای داشته و بازگو کننده اهمیت دانشگاه فنی و حرفه‌ای در حوزه اشتغال و مهارت و همچنین بیانگر تمامی دغدغه‌ها و مشکلات دانشگاه فنی وحرفه‌ای استان از وجوه مختلف بود، سپاسگزاری نمود. رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان ابراز داشتند: اگر بخواهیم ارتباط صنعت با دانشگاه‌ها بصورت سیستماتیک نهادینه شود و اشتغال و کارآفرینی فارغ‌التحصیلان دانشگاهی تضمین گردد، می‌بایست از سیاست‌های دانشگاه فنی و حرفه‌ای، بالاخص از دانشجویان و فارغ التحصیلان  این دانشگاه حمایت کنیم و از همه مهم‌تر به این دانشگاه مسئله‌محور اعتماد نموده تا چرخ صنعت استان بنحو احسنت بچرخد و شاهد تولید و عدم بیکاری در جامعه باشیم. نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز نیز با تشکر از زحمات و خدمات مسئولان دانشگاه فرمودند: از جمله موضوعاتی که همیشه بنده در جلسات مختلف استان بر آن تأکید داشته و دارم، اهمیت وجودی و ارزش دادن به دانشگاه فنی و حرفه ای می باشد و ان شاالله اگر توفیق حاصل شود در اولین فرصت در جمع اساتید، همکاران و دانشجویان این دانشگاه حاضر شده و از نزدیک از کارگاه‌ها، خوابگاه‌ها و فضاهای مختلف دانشگاه بازدیدی خواهم داشت. در خاتمه این دیدار کوتاه و صمیمی رئیس دانشگاه فنی وحرفه‌ای استان آذربایجان شرقی به پاس حضور و حمایت‌های عالمانه و حکیمانه، لوح سپاسی را تقدیم نماینده محترم ولی فقیه در استان کرد.










  • نوشته شده
  • در يکشنبه 9 مهر 1402
  • ساعت 11
  • توسط روابط عمومی
  • ویرایش شده
  • در دوشنبه 10 مهر 1402
  • ساعت 15
  • توسط روابط عمومی
نظرات شما
captcha refresh