دانشگاه شهید مدنی آذربایجان
flag
تاریخ : يکشنبه 14 آبان 1402
کد 2029

راهپیمایی استادان، کارکنان و دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی در گرامیداشت روز ملی مبارزه با استکبار جهانی

دانشگاهیان دانشگاه فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی با شرکت در راه پیمایی 13 آبان شعار «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» سر دادند.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی، دانشگاهیان دانشگاه فنی و حرفه ای استان همگام با آحاد مردم در راه‌پیمایی یوم‌الله 13 آبان شرکت کرده و با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل و اعلام انزجار از استکبار جهانی و ایادی آن‌ها، بار دیگر بر آزادی‌خواهی و حمایت خویش از کشورهای مظلوم منطقه از جمله مردم بی‌گناه غزه، تاکید کردند. خاطرنشان می گردد، دانشگاه فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی با صدور بیانیه ای ضمن محکوم نمودن جنایت های آمریکا و رژیم تجاوزگر صهیونیست، همگان را بر حضور گسترده و پرشور در راه پیمایی یوم الله 13 آبان دعوت کرده بود. در متن این بیانیه آمده است: 
از 28 مرداد 1332 که نیت امپریالیستی و استثماری آمریکای جنایتکار در تحولات سیاسی ایران عیان گردیده است، این دولت استکباری سعی بر آن داشته تا در مسیر تاریک جهانخواری گوی سبقت را از همتایان خود ربوده و نه تنها به خاک زرخیز ایران که بر کانون ثروت و انرژی یعنی خاورمیانه استیلا یابد. اما رخدادهای تاریخی روز 13 آبان و پیروزی انقلاب اسلامی ایران در سال 1357 در ظل رهبری بی نظیر حضرت امام ( رحمه الله علیه ) نشان بیداری، استقلال طلبی و آزادی خواهی مردم ایران و گواهی بر شکست طرح ها و کودتاهای آمریکایی در ایران بودند. نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بعد از 45 سال تقابل و مبارزه با انواع فتنه ها و تحریم های ظالمانه آمریکا و ایادی ناپاکش، امروز به عنوان یک الگو و نقطه امید برای تمامی مظلومان و ستمدیدگان عالم مطرح بوده و در مسیر استکبار ستیزی و مبارزه با ظلم پرچمداری می کند. گرامیداشت سالروز  13 آبان امسال مقارن با روزهای پر التهاب غزه که دست تجاوز و بیداد آمریکا و فرزند نامشروعش، اسرائیل کودک کش هزاران فلسطینی مظلوم را شهید و آواره کرده است، رنگ و بوی بین المللی داشته و ملت بیدار ایران اسلامی همنوا و همصدا با زنان و مردان ستمدیده غزه و در حمایت از مقاومت، فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل را سر خواهد داد. دانشگاهیان دانشگاه فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی ضمن محکوم نمودن جنایت های آمریکا و رژیم تجاوزگر صهیونیست، همگان را بر حضور گسترده و پرشور در راه پیمایی یوم الله 13 آبان دعوت می نماید.













  • نوشته شده
  • در يکشنبه 14 آبان 1402
  • ساعت 11
  • توسط روابط عمومی
  • ویرایش شده
  • در ***
  • ساعت --
  • توسط
نظرات شما
captcha refresh