دانشگاه شهید مدنی آذربایجان
flag
تاریخ : چهارشنبه 13 دي 1402
کد 2059

برگزاری ویژه برنامه ولادت ام الائمه، حضرت فاطمه زهرا (س) در آموزشکده فنی و حرفه ای الزهرا (س) تبریز با سخنرانی دکتر پیر سمساری، مشاور امور بانوان استانداری آذربایجان شرقی

دکتر ابراهیم احمدی با شرکت در مراسم سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س)، روز زن و مادر را به تمامی کارکنان زن دانشگاه فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی تبریک گفت.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی، به همت معاونت فرهنگی دانشجویی و بسیج اساتید، کارکنان و دانشجویان و همکاری کانون قرآن وعترت و عفاف و حجاب آموزشکده الزهرا (س)تبریز، روز دو شنبه 11 دی ماه ویژه برنامه ولادت دخت نبی مکرم اسلام (ص)، حضرت فاطمه زهرا (س) در سالن آمفی تئاتر این آموزشکده برگزار گردید.
در ابتدای این مراسم که به صورت استانی و برای کلیه بانوان دانشکده ها و آموزشکده های واقع در شهر تبریز تدارک دیده شده بود، مهندس میلانی، رئیس آموزشکده الزهرا (س) ضمن عرض خیر مقدم و تبریک میلاد بی بی دو عالم خانم فاطمه زهرا (س) و روز زن، این روز بزرگ را فرصت مغتنمی برای تجلیل از بانوان زحمتکش دانشگاه دانست.
در ادامه برنامه، دکتر ابراهیم احمدی، رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی نیز با تبریک این میلاد مبارک و روز زن به تمامی کارکنان زن شریف دانشگاه فنی و حرفه ای استان، در سخنان خود به تشریح جایگاه زن درطی قرون متمادی تاریخ پرداخته، حضور زنان در عرصه های اجتماعی و پذیرش مسئولیت های سنگین نظیر آموزش را نوعی ایثار عنوان کرد.
دکتر پیر سمساری، مشاور امور بانوان استانداری آذربایجان شرقی نیز در این مراسم، در سخنانی جایگاه زنان مسلمان در برهه جدید ایران و جهان را بسیار حساس و خطیر توصیف کرد.
اجرای مولودخوانی، پخش کلیپ فرمایشات مقام معظم رهبری در رابطه با بانوان، برگزاری مسابقه، اجرای سرود جمعی دانشجویان، اهدا لوح تبریک به بانوان مراکز و در نهایت پذیرایی و صرف ناهار از دیگر برنامه های این ویژه برنامه بود.
شایان ذکر است، مراسم روز ولادت حضرت صدیقه طاهره (س) به دلیل تقارن با سالروز شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی دو روز زودتر برگزار گردید.













  • نوشته شده
  • در چهارشنبه 13 دي 1402
  • ساعت 09
  • توسط روابط عمومی
  • ویرایش شده
  • در چهارشنبه 13 دي 1402
  • ساعت 12
  • توسط روابط عمومی
نظرات شما
captcha refresh