این معارفه باحضور مدیرکل حوزه وزارتی وزارت علوم،تحقیقات وفناوری انجام یافت.
با حكم وزير علوم ، سرپرست دانشگاه جامع علمي - كاربردي منصوب شد | | |
| | | | | | دكتر رضا فرجي دانا وزیر علوم، تحقیقات و فناوری ، در حكمي دکتر مسعود شفيعي سرپرست دانشگاه فني و حرفه اي را با حفظ سمت به سرپرستي دانشگاه جامع علمي - كاربردي منصوب کرد . |
| | این معارفه باحضور مدیرکل حوزه وزارتی وزارت علوم،تحقیقات وفناوری انجام یافت. به گزارش روابط عمومی وزارت علوم، در حکم انتصاب دکتر شفيعي آمده است :با عنايت به مراتب تعهد ، تخصص و شايستگي جنابعالي، به موجب اين حكم با حفظ سمت در دانشگاه فني و حرفه اي ، به سرپرستي دانشگاه جامع علمي – كاربردي منصوب مي شويد . از جنابعالي انتظار دارد ، به منظور ساماندهي ، هم افزايي و انسجام بخشي فعاليت هاي اين دو دانشگاه اقدامات زير را انجام دهيد : - تحول در ساختار كلان آموزش هاي مهارتي و شغل محور به منظور دستيابي به اهداف اقتصاد مقاومتي و رفع موانع و مشكلات موجود در ساختار هاي عرضه كننده آموزش هاي مذكور . - ترويج فرهنگ و مهارت هاي كسب و كار دانش بنيان و كار آفريني و ارتقاي توانايي هاي علمي و فناوري و مهارتي دانشجويان با تاكيد بر نياز هاي جامعه و مستعد سازي جهت پذيرش مسئوليت هاي شغلي - فراهم آوردن زمينه حضور فعال تر بخش خصوصي جهت سرمايه گذاري و توسعه آموزش هاي مهارتي - افزايش قابليت هاي خلاقيت ، نوآوري و كار آفريني در حوزه آموزش هاي مهارتي كشورو بسترسازي مناسب به منظور ايجاد انگيزه براي جذب افراد مستعد و توانمند به حوزه هاي مذكور -ايجاد جايگاه مناسب براي توسعه آموزش هاي مهارتي در برنامه هاي توسعه پنج ساله كشور - افزايش فرصت هاي كيفي در حوزه آموزش هاي علمي – كاربردي و فني و حرفه اي با مشاركت دستگاه هاي مرتبط و توسعه ظرفيت هاي اشتغال . امید است با اتكال به خداوند متعال ، با درايت ، تدبير و بهره مندي از تمامي ظرفيت هاي موجود كشور به ويژه توانايي ها و توانمندي هاي همكاران محترم دو دانشگاه ، در انجام وظايف محوله و نقش آفريني در اقتصاد دانش بنيان و تحقق سياست هاي اقتصاد مقاومتي موفق و مويد باشيد . وزیر علوم ، همچنین در نامه جداگانه ای از خدمات دکترعبدالرسول پورعباس رئيس سابق دانشگاه جامع علمي - كاربردي در زمان تصدی این مسئولیت قدردانی کرد . | |
|
|
|
| | | | |
| | |
طراحی، تولید و اجرا : فناوری اطلاعات پرشیا گستر ایرسا |
|