دانشگاه شهید مدنی آذربایجان
flag
تاریخ : سه شنبه 4 مهر 1391
کد 21

بیانیه دانشکده فنی و حرفه ای تبریز در واکنش به انتشار فیلم موهن، علیه پیامبر اعظم (ص)

دانشکده فنی و حرفه ای تبریز در واکنش به انتشار فیلم موهن، علیه پیامبر اعظم (ص) بیانیه ای صادر کرد، متن بیانیه بدین شرح است: "باسمه تعالی" حضرت باری تعالی در سوره مبارکه توبه آیه شریفه 31 می فرمایند : آنها مي خواهند نور خدا را با دهان خود خاموش كنند ، ولي خدا جز اين نمي خواهد كه نور خود را كامل كند هرچند كافران كراهت داشته باشند. « سوره مبارکه توبه آيه شریفه 31»

بیانیه دانشکده فنی و حرفه ای تبریز

دانشکده فنی و حرفه ای تبریز در واکنش به انتشار فیلم موهن، علیه پیامبر اعظم (ص) بیانیه ای صادر کرد، متن بیانیه بدین شرح است:
  "باسمه تعالی"
حضرت باری تعالی در سوره مبارکه توبه آیه شریفه 31 می فرمایند :

آنها مي خواهند نور خدا را با دهان خود خاموش كنند ، ولي خدا جز اين نمي خواهد كه نور خود را كامل كند هرچند كافران كراهت داشته باشند.

« سوره مبارکه توبه آيه شریفه 31»

درماندگی و عجز دشمنان و نظام امپریالیستی سلطه از بیداری امت اسلامی، آنان را بر آن داشت که با سخیف‏ترین ابزارهای خویش، کینه خود را نسبت به دین مبین اسلام نشان دهند. امریکا و صهیونیزم جهانی پس از شکست فضاحت بار در عرصه های مختلف منطقه ای و بین المللی در تلاشی عاجزانه اقدام به ساخت فیلمی موهن در مورد والاترین انسان تاریخ بشر - پیامبر مهر و دوستی- (ص)  نموده است.
اهانت به پیامبران و افراد مورد احترام ادیان و مذاهب، عملی است که هیچ دین و مکتبی آن را نپذیرفته و کسانی که دست به اهانت به پیامبر اعظم (ص) می‏زنند پیرو هیچ آیینی نیستد؛ بلکه از شیطان پیروی می‏کنند.
در پی این جنایت اسفبار دانشگاهیان، متفكرین و نسل نواندیش تمام قد در برابر این بی دینی ها و بی فرهنگی ها خواهند ایستاد و با حضور در صحنه خشم مقدس خویش را علیه این جنایت شیطانی و نفرت‌انگیز نشان داده و این نهضت را ادامه خواهند داد.
بدون تردید تبعات این تمسخر و توهین‌ها دامنگیر سرمداران کاخ سیاه خواهد شد که نمونه‌ای از این خشم و انزجار در واکنش مسلمانان مصر و لیبی و ایران عزیز تجلی یافت و ان شاءالله این حرکت خودجوش تبدیل به نهضتی فراگیر علیه استکبار جهانی در راس آن امریکا و صهیونیزم خواهد شد .

بدون شک جامعه دانشگاهی در برابر این توطئه ساکت نخواهد نشست و ضمن افزایش فعالیتهای فرهنگی خود در جهت شناساندن چهره تابناک اسلام و پیامبر رحمت محمد مصطفی ص، شناساندن عوامل پشت صحنه این عمل شنیع را بر انسانهای آزاده جهان در راس برنامه های خود قرار خواهد داد، باشد که انوار تابناک رسول مهربانی بر دلهای تاریک این خود فروشان شیطان صفت بتابد و بیدارشان کند ان شاء الله

«روابط عمومی دانشکده فنی و حرفه ای تبریز»


  • نوشته شده
  • در سه شنبه 4 مهر 1391
  • ساعت 11
  • توسط مدیر سایت
  • ویرایش شده
  • در ***
  • ساعت --
  • توسط
نظرات شما
captcha refresh