دانشگاه شهید مدنی آذربایجان
flag
تاریخ : سه شنبه 4 مهر 1391
کد 22

پيام تبريك رياست دانشکده به مناسبت آغاز سال تحصيلي جدید 92 - 1391

« ... يَرْفَعِ اللَّـهُ الَّذِينَ آمَنُوا مِنكُمْ وَالَّذِينَ أُوتُوا الْعِلْمَ دَرَجَاتٍ » خداوند كساني را كه ايمان آورده‌اند و كساني را كه علم به آنان داده شده درجات عظيمي مي‌بخشد. « سوره مبارکه مجادله- آيه 11 » قسم به قلم و آنچه می نویسد و سپاس صاحب آنرا که به بشر، قدرت تفکر و اندیشه عنایت فرمود و زمینه پیشرفت و تعالی او را فراهم نمود.

« ... يَرْفَعِ اللَّـهُ الَّذِينَ آمَنُوا مِنكُمْ وَالَّذِينَ أُوتُوا الْعِلْمَ دَرَجَاتٍ »

خداوند كساني را كه ايمان آورده‌اند و كساني را كه علم به آنان داده شده درجات عظيمي مي‌بخشد. « سوره مبارکه مجادله- آيه 11 »

قسم به قلم و آنچه می نویسد و سپاس صاحب آنرا که به بشر، قدرت تفکر و اندیشه عنایت فرمود و زمینه پیشرفت و تعالی او را فراهم نمود.

تقارن آغاز بهار علم و رویش جوانه های عشق  که با عطر دل انگیز یاد یاران و شهدای گرانقدر در هفته دفاع مقدس  با بهار دانش را به جامعه دانشگاهي به ويژه دانشجويان جديد الورود ، اعضای محترم هیئت علمی ، اساتید فرهیخته و کارکنان پرتلاش دانشکده فنی و حرفه ای تبریک و تهنيت عرض می کنم اميد است اين تقارن خجسته ، آغازي بريك حركت گسترده در جهت شكوفايي و بالندگي علمي و معنوی باشد و بتوانيم در جهت نيل به اهداف و آرمانهاي متعالي نظام جمهوري اسلامي گامهاي مؤثر و مناسبي بر داريم. امروز عرصه علمي عرصه جهاد است و تقديم شهداي گرانقدر علمي و هسته اي در سالهاي اخير ، خود بزرگ ترين سند بر اين مدعاست.

اساتيد معظم و دانشجويان مکرم اين مرز و بوم با تكيه بر علم و ايمان و ادب توانسته اند قله هاي پيشرفت وتكامل را يكي پس از ديگري فتح نمـايند . دستيابي دانشمندان جوان ايراني به علوم وفنون هسته اي ، پيشرفت هاي شگرف در زمينه سلول هاي بنيادين و علوم جديد ، همه و همه شاهدي گويا ، بر اين واقعيت مي باشند .

بي شك تحقق جنبش نرم افزاري و توليد علم آميخته با ايمان ، اصلي ترين رسالت مجموعه هاي دانشگاهي مي باشد براي نيل به اين هدف متعالي و ايجاد دانشگاه تمدن ساز ، مي بايست روحيه علم محوري بر جامعه مسلط گردد و لازمه تحقق اين رسالت خطير، تلاش و كوشش شما عزيزان در دانشگاه و توليد علم مي باشد اكنون كه شما توانسته ايدبا تلاش وكوشش فراوان به اين محيط مقدس گام نهيد مسئوليت ساختن ايران اسلامي و اعتلاي اين مرز پرگوهر بردوش شما قرار گرفته است چراكه به فرموده پير جماران حضرت  امام(ره):دانشگاه مبدأ همه تحولات است .

توصيه من به شما عزيزان اين است كه تلاش و كوشش علمي و تهذيب و خود سازي فردي را سرلوحه كار خود قرار داده و اين فرصت گران بها را مغتنم دانسته و از آن ، در جهت پالايش روحي از جهل و تاريكي و كسب معرفت و علم اندوزي و توسعه و پيشرفت ايران اسلامي عزيز استفاده نماييد.

امیدوارم اساتید مبرز و دانشجویان آگاه و سخت کوش با پشتکار و جدیت، زمینه عزت و ترقی کشور را فراهم سازند و این مهم ، زمانی امکانپذیر است که این عزیزان با بهره گیری از خلاقیت، نوآوری و استعداد خود و تعامل، همراهی و سعه صدر مسئولان و استفاده از رهنمودهای اساتید دلسوز، توانایی ها و امکانات دانشگاهی را برای ارتقای منزلت دانشجو، کیان دانشگاه و اعتلای علمی، آموزشی و پژوهشی با استفاده از فرصتهای به دست آمده تحصیل و تحقیق در کشور، بکار گیرند.

در آستانه سال تحصیلی جدید اقدام گستاخانه دشمنان دیرینه اسلام به ساحت مقدس پیامبر نور و رحمت حضرت محمد(ص) سینه هایمان را مالامال از غم و اندوه نمود . لذا بایستی که جوانان غیور مسلمان در سرتاسر گیتی با استفاده از توانمندیهای مذهبی – علمی مسلمانان بتوانند این توطئه ننگین را بار دیگر خنثی و با تأسی از رهنمودهای الهی  خاتم الانبیاء محمد مصطفی (ص) ریشه دشمنان اسلام و مسلمین را بخشکانند .

در خاتمه برای همگان از درگاه خداوند متعال، دستیابی به مدارج عالی علمی، دینی و اخلاقی، توأم با موفقیت، بهروزی و سعادت خواهانم .

با احترام - سیدصمد صمدانی اقدم

رئیس دانشکده فنی و حرفه ای تبریز

و رئیس منطقه یک کشور


  • نوشته شده
  • در سه شنبه 4 مهر 1391
  • ساعت 11
  • توسط مدیر سایت
  • ویرایش شده
  • در ***
  • ساعت --
  • توسط
نظرات شما
captcha refresh