دانشگاه شهید مدنی آذربایجان
flag
تاریخ : يکشنبه 6 مهر 1393
کد 272

مراسم تودیع و معارفه روسای آموزشکده شماره یک پسران ودختران ارومیه برگزار شد

با حضور دکتر جعفر احمدی شالی رئیس منطقه یک دانشگاه فنی و حرفه ای مراسم تودیع و معارفه رئیس آموزشکده فنی و حرفه ای شماره یک ارومیه و همچنین سرپرست آموزشکده فنی و حرفه ای خواهران ارومیه برگزار شد.

مراسم تودیع و معارفه رئیس آموزشکده شماره یک ارومیه برگزار شد

مراسم تودیع و معارفه سرپرست آموزشکده دختران ارومیه برگزار شد

با حضور دکتر جعفر احمدی شالی رئیس منطقه یک  دانشگاه فنی و حرفه ای مراسم تودیع و معارفه رئیس آموزشکده فنی و حرفه ای شماره یک ارومیه  و همچنین سرپرست آموزشکده فنی و حرفه ای خواهران ارومیه برگزار شد.

دکتر احمدی شالی در این مراسم که با حضور مدیران و مسئولان آموزشکده ها برگزار گردید ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یادآوری دلاوری ها و رشادت های رزمندگان اسلام در طول هشت سال دفاع مقدس، بازگشایی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی را تبریک گفتند.

ایشان افزودند تغییر و تحول در عرصه مدیریت به سان مسابقه دو امدادی می ماند که هرکدام از رؤسا در مدت تصدی مسئولیت، بار خطیر این مسئولیت را در حد وسع و توان خویش به سرمنزل مقصود می رسانند و در ادامه این مسئولیت را به همکار، دوست و یا شخص دیگری محوّل می کنند آن چیزی که در این میان مهم است خروجی عملکرد هر مدیر یا مسئول می باشد آیندگان درخصوص مدیریت و عملکرد ما قضاوت خواهند کرد بنابراین از این فرصت ها می بایست برای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری در حوزه « علم و فناوری » و همچنین سیاست دولت تدبیر و امید در حوزه آموزش عالی استفاده نمائیم.

رئیس منطقه یک دانشگاه فنی و حرفه ای با اشاره به بودجه عمومی و درآمد اختصاصی دانشگاه ها در سال 93 اظهار داشتند بودجه دانشگاه فنی و حرفه ای در این سرفصل ها حدوداً 343 میلیارد تومان می باشد که حدود 244 میلیارد تومان آن حقوق و دستمزد و حدود 70 میلیارد تومان ازمحل درآمد اختصاصی پیش بینی شده است با فرض تحقق 70 میلیارد تومان درآمد اختصاصی که 50 میلیارد تومان آن از محل برنامه آموزشی دوره کاردانی و 20 میلیارد تومان آن از محل برنامه آموزشی کارشناسی می باشد حدوداً 78 درصد بودجه دانشگاه فنی و حرفه ای را حقوق و دستمزد تشکیل می دهد بنابراین کمبود بودجه باعث گردیده حدود 90 پروژه عمرانی در سطح کشور بلاتکلیف بماند.

وی همچنین عنوان نمودند علاج کار این است که دانشگاه فنی و حرفه ای به سمت بودجه ریزی عملیاتی حرکت کند که با این عمل می توان بودجه دانشگاه را تا حدودی ترمیم نمود. ایشان به سرانه هزینه دانشجو اشاره کردند و گفتند سرانه دانشجو به عنوان مثال در دانشگاه تبریز 000/800/5 تومان می باشد این در حالی است که سرانه دانشجو در آموزشکده های فنی و حرفه ای حدود 000/200/1 می باشد و این اختلاف ها قابل تأمل می باشد.

دکتر جعفر احمدی در ادامه به بودجه دانشگاه تهران نیز اشاره کردند و گفتند بودجه دانشگاه تهران در این سرفصل 395 میلیارد تومان است که 180 میلیارد تومان آن از محل درآمد اختصاصی می باشد.

نکته جالب توجه این است که درآمد اختصاصی دانشگاه تهران که همان 180 میلیارد تومان است از کل بودجه دانشگاه علمی و کاربردی کشور که حدود 165 میلیارد تومان می باشد بیشتر است.

در خاتمه این مراسم از زحمات آقای پورصمد قدردانی بعمل آمد و آقای دکتر پوراسد بعنوان رئیس آموزشکده فنی و حرفه ای شماره یک ارومیه معرفی گردیدند.

همچنین در مراسم مشابه از زحمات سرکارخانم امانی قدردانی بعمل آمد و سرکارخانم دکتر علیزاده بعنوان سرپرست آموزشکده خواهران معرفی شدند.

  • نوشته شده
  • در يکشنبه 6 مهر 1393
  • ساعت 13
  • توسط روابط عمومی
  • ویرایش شده
  • در يکشنبه 6 مهر 1393
  • ساعت 13
  • توسط روابط عمومی
نظرات شما
captcha refresh