دانشگاه شهید مدنی آذربایجان
flag
تاریخ : سه شنبه 9 دي 1393
کد 328

بیانیه دانشگاه فنی و حرفه ای استان بمناسبت 9 دی

یوم الله نهم دی ماه، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت و روز تجدید بیعت با ولی زمان، یک زلزله سیاسی برای مستکبرین عالم و در راس آنها آمریکای جنایتکار است.

یوم الله نهم دی ماه، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت و روز تجدید بیعت با ولی زمان، یک زلزله سیاسی برای مستکبرین عالم و در راس آنها آمریکای جنایتکار است.

بیانیه دانشگاه فنی و حرفه­ای استان بمناسبت 9 دی

1- دانشگاه فنی و حرفه­ای استان آذربایجان شرقی همراه با ملت شریف و انقلابی ایران، اساتید معظم، کارکنان دلسوز و دانشجویان مسلمان این مرز و بوم، ضمن آنکه هرگز جنایات و خباثت‌های  فتنه‌گران را فراموش نخواهند کرد در مقابل  توطئه‌های خارجی و عناصر خائن و دنباله‌روی آنان هوشیار بوده و بار دیگر با آرمان­های انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب تجدید بیعت کرده و حمایت قاطع خود را از ولایت فقیه اعلام می­دارد.

2- پاسداشت 9 دی ماه، فرصتی دوباره برای نمایش وحدت ملی به عنوان رمز پیروزی انقلاب اسلامی و فائق آمدن بر سناریوهای دشمنی جبهه معاندین میهن اسلامی است که جلوه مستمر آن در بستر تاریخ جمهوری اسلامی، سربلندی ایران عزیز را رقم زده است.

3- 9دی روز بیداری و خروش و حضور ملتی است که به مقدساتش، نظامش و سالار شهیدان­شان توهین شده بود و کاسه صبرشان لبریز. آری 9 دیماه به گفته رهبر فرزانه انقلاب، روز تجلی قدرت خدا و حرکتی ماندگار در تاریخ انقلاب است و این حرکت مردم، اتمام حجت برای همه به ویژه فتنه گران است.

4- حماسه نهم دی ماه هشداری برای استکبار و صهیونیسم جهانی و درس عبرتی برای معاندین داخلی است که ملت ایران همواره تابع ولایت فقیه بوده و فتنه­هایی نظیر فتنه 88، تاثیری در ولایت پذیری آنها نخواهد داشت.

5-. فتنه بعد از انتخابات ریاست جمهوری در سال 88 از نقشه­ها و ترفندهای معاندان و مغرضان نظام بود که با بصیرت ملت شریف و شهیدپرور ایران به رهبری مدبرانه مقام عظمای ولایت در حماسه 9 دی 88 نقش بر آب شد. چرا که در 9 دی مردم نشان دادند همواره با بصیرت به وصایای امام راحل­شان گوش می­دهند که     می­فرمود (همواره پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد).

6- جریان فتنه سال 88 که اهانت آشکار به عاشورای حضرت سیدالشهدا(ع) ، تخريب اموال عمومي، جسور شدن دشمنان تابلودار انقلاب و  نشانه رفتن اصل ولایت فقیه، پاره کردن عکس امام راحل (ره)، حمله به مراکز نظامي، خدشه دار کردن وجهه بين المللي ايران اسلامی و صدها نمونه دیگر بوده و موجب خشم و انزجار مردم شده  است، به این سادگی‌ها، فراموش شدنی نیست.

دانشگاه فنی وحرفه ای استان آذربایجان شرقی ضمن گرامیداشت حماسه 9 دی و پیروزی ملت مومن و    ولایت مدار ایران اسلامی در فتنه 88 اعلام می­دارد همواره در صحنه­های مختلف دفاع از حیثیت نظام و انقلاب اسلامی حضوری فعال داشته و در راستای اهداف انقلاب سلامی و منویات مقام عظمای ولایت گام برخواهد داشت.

7- این بیانیه در پایان با تعظیم بر مقام شامخ شهیدان و جانبازان،  مقابله با فتنه سال 88 و پاسداشت حماسه 9 دی، مدیریت داهیانه و هوشمندانه مقام معظم رهبری و حضور بموقع ملت ایران در صحنه­های سرنوشت ساز را از عوامل اصلی غلبه بر چالش­ها و مشکلات فراروی نظام و ناکامی نقشه­ها و سناریوهای شیطانی جبهه دشمنان انقلاب اسلامی قلمداد و تاکید کرده است: فتنه 88 یک برنامه طراحی شده از سوی دشمن برای نابودی جمهوری اسلامی بود که در صورت غفلت ممکن است در هر مقطع از تاریخ آینده این کشور به گونه­ای پیچیده و خطرناک دوباره طراحی شود، اما تداوم بصیرت و ولایت مداری ملت ایران به فضل الهی اجازه تکرار چنین تجربه تلخی را نخواهد داد.

 

معاونت فرهنگی دانشگاه فنی وحرفه ای استان آذربایجان شرقی

  • نوشته شده
  • در سه شنبه 9 دي 1393
  • ساعت 01
  • توسط روابط عمومی
  • ویرایش شده
  • در ***
  • ساعت --
  • توسط
نظرات شما
captcha refresh