دانشگاه شهید مدنی آذربایجان
flag
تاریخ : يکشنبه 12 بهمن 1393
کد 342

دانشگاه فنی وحرفه ای استان آذربایجان شرقی باصدور بیانه ای اعلام کرد دهه فجر تبلور وحدت و یکپارچگی ایرانیان

والفجر و لیال عشر
سلام بر مطلع فجر که با آمدن خویش زنجیرهای استبداد را از دست و پایمان گشود. دهه فجر یادآور حماسه جانبازی و سلحشوری زنان و مردان غیرتمندی است که با اتکا به نیروی لایزال الهی و به فرمان امام بزرگوار (ره) خویش بنیان حکومتی را نهادند که امروز پس از 36 سال به الگویی جهانی تبدیل شده است. بی تردید استقلال و آزادی امروزمان، ثمره خون آن جوانانی است که اسلام ناب محمدی(ص) را تنها راه نجات و پیروزی می دانستند و هیچگاه در مقابل مستکبرین جهان تسلیم نشدند.

دانشگاه فنی وحرفه ای استان آذربایجان شرقی باصدور بیانه ای اعلام کرد

دهه فجر تبلور وحدت و یکپارچگی ایرانیان

دانشگاه فنی وحرفه ای استان آذربایجان شرقی با صدور بیانیه ای ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی را گرامی داشت.

دهه فجر تبلور وحدت و یکپارچگی ایرانیان

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی در این بیانه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

والفجر و لیال عشر

سلام بر مطلع فجر که با آمدن خویش زنجیرهای استبداد را از دست و پایمان گشود. دهه فجر یادآور حماسه جانبازی و سلحشوری زنان و مردان غیرتمندی است که با اتکا به نیروی لایزال الهی و به فرمان امام بزرگوار (ره) خویش بنیان حکومتی را نهادند که امروز پس از 36  سال به الگویی جهانی تبدیل شده است. بی تردید استقلال و آزادی امروزمان، ثمره خون آن جوانانی است که اسلام ناب محمدی(ص) را تنها راه نجات و پیروزی می دانستند و هیچگاه در مقابل مستکبرین جهان تسلیم نشدند.

در ادامه این بیانیه تاکید شده است: ما امروز در حالی وارد سی‌وهفتمین سال پیروزی انقلاب اسلامی می‌شویم که وعده‌های معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) یکی پس از دیگری محقق گردیده و طلیعه پیروزی نهایی انقلاب اسلامی در جهان روز به روز بیشتر نمایان می شود.

روابط عمومی دانشگاه فنی وحرفه ای استان آذربایجان شرقی در ادامه آورده است: سال‌هاست که بهمن ماه تجلی عزت و غرور ملت ایران است و بی‌تردید امسال نیز، همچون سال‌های گذشته ملت غیور و همیشه در صحنه ایران اسلامی با حضور پرشور در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن، پیمان و میثاقی دوباره با امام راحل، شهدای گلگون کفن و رهبری فرزانه‌شان خواهند داشت.

این بیانیه می افزاید: دانشگاهیان نیز همانند سایر اقشار ملت شریف ایران اسلامی ضمن گرامی داشت این ایام اعلام می دارد ، اساتیدفرهیخته، دانشجویان وکارکنان این دانشگاه دوشادوش ملت بزرگوارشان در ویژه برنامه های ایام الله دهه فجر حضور پرشور خواهند داشت که باحضورخود دربرنامه های دهه مبارک فجر به رسالت خطیر خود جامه عمل بپوشانند.

در خاتمه آمده است: بی تردید نقش دانشگاهیان در پیشرفت ها و تلاش های جوانان ایرانی، پر رنگ و تاثیر گذار است از این رو عزم دانشگاهیان بر این امر استوار است که با رویکردی انقلابی و اسلامی حافظ منافع نظام بوده و تلاش خواهند کرد دهه فجر که به عنوان تبلور وحدت و یکپارچگی ایرانیان در جهان مطرح است نمود .

روابط عمومی دانشگاه فنی وحرفه ای استان آذربایجان شرقی

  • نوشته شده
  • در يکشنبه 12 بهمن 1393
  • ساعت 13
  • توسط روابط عمومی
  • ویرایش شده
  • در ***
  • ساعت --
  • توسط
نظرات شما
captcha refresh