دانشگاه شهید مدنی آذربایجان
flag
تاریخ : يکشنبه 17 اسفند 1393
کد 356

جلسه مشترک بین پدافند هوایی شمالغرب کشور و دانشگاه فنی و حرفه¬ای منطقه یک برگزار شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، معاونت¬ها�� پدافند هوایی شمالغرب کشور در دفتر جناب آقای دکتر احمدی رئیس محترم دانشگاه فنی و حرفه¬ای استان حضور یافته و با ایشان دیدار و گفتگو کردند.

 

جلسه مشترک بین پدافند هوایی شمالغرب کشور و دانشگاه فنی و حرفه­ای منطقه یک برگزار شد


به گزارش روابط عمومی دانشگاه، معاونت­های پدافند هوایی شمالغرب کشور در دفتر جناب آقای دکتر احمدی  رئیس محترم دانشگاه فنی و حرفه­ای استان حضور یافته و با ایشان دیدار و گفتگو کردند.

جناب سروان شیبانی مسئول محترم تبلیغات و هماهنگی پدافند هوائی در این نشست گفت: پدافند هوایی مبنی بر فرمایشات مقام معظم رهبری از پایگاه هوایی دوم شکاری در سال 1387 منفک و هدف اصلی پدافند را حفاظت از حریم آسمان ایران اسلامی عنوان نمودند. و افزودند، یکی از ماموریت­های ویژه این نیرو، پلیس هوایی بوده و علاوه بر فعالیت­های دفاع نظامی،  به فعالیت­های علمی و پژوهشی نیز ورود کرده است .

سپس جناب سرهنگ وحیدی آمادگی همکاری تنگاتنگ پدافند هوایی را با دانشگاه فنی و حرفه­ای اعلام کردند و افزدند که با توجه به  قطب صنعتی بودن تبریز، کاری نیست که در تبریز محال باشد و امروزه رونمایی تمامی محصولات ارائه شده در بازار را، مدیون صنعت و دانشگاه دانستند و در خصوص جهت دهی به پروژه­های اساتید و دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه­ای تاکید نمودند.

سپس رئیس محترم منطقه یک دانشگاه فنی و حرفه­ای جناب آقای دکتر احمدی شالی، ارتباط دانشگاه با صنعت را یکی از مهم ترین برنامه­ها در کشور دانستند .

ایشان در سخنان خود به نسل­های متفاوت دانشگاه­ها اشاره نمودند، نسل اول دانشگاه­ها را دانشگاهی تئوری و نظری، نسل دوم دانشگا­ها را دانشگاه­های تئوری و پژوهش محور و نسل سوم دانشگا­ها را کارآفرین و ثروت آفرین مطرح نمودند و دانشگاه فنی و حرفه­ای را به عنوان اولین دانشگاه نسل سوم با پتانسیل­ها و ظرفیت­های بالا معرفی نمودند و از جذب سریع فارغ التحصیلان این دانشگاه در بازار کار یاد کرده و از راه اندازی خط تولید صنایع را در این دانشگاه خبر دادند.

آقای دکتر احمدی هدفمند نمودن آموزش را در این مجموعه، ورودی صنعت، و خروجی آموزش هدفمند با شناسایی قطعات از شرکت­های تراکتور سازی، ایدم و ... دانستند و افزودند این دانشگاه، توانمندی مهندسی معکوس و نمونه سازی و تولید قطعات را دارد، و خواستار حمایت­های بیشتر، از مدیران صنعت و روسای دانشگاه­ها شدند .

رئیس منطقه یک دانشگاه فنی و حرفه­ای، از بودجه عملیاتی دانشگاه فنی و حرفه­ای بر مبنای فعالیت در سطح کشور خبر دادند و در انتهای این نشست اشاره کردند، ان شاءالله تفاهم نامه، بین دانشگاه فنی و حرفه­ای و پدافند هوایی در آینده نزدیک منعقد خواهد شد .

 در ادامه این نشست از کارگاه­ها و آزمایشگاه­ها و نمایشگاه دستاوردهای این دانشگاه بازدید بعمل آمد.

 

 

  • نوشته شده
  • در يکشنبه 17 اسفند 1393
  • ساعت 12
  • توسط روابط عمومی
  • ویرایش شده
  • در يکشنبه 17 اسفند 1393
  • ساعت 12
  • توسط روابط عمومی
نظرات شما
captcha refresh