دانشگاه شهید مدنی آذربایجان
flag
تاریخ : يکشنبه 20 ارديبهشت 1394
کد 395

همایش تجلیل از مقام معلم واساتید نمونه آموزشکده فنی و حرفه ای سراب وگرامیداشت پدران آسمانی شهدا

رییس منطقه یک دانشگاه فنی و حرفه ای تصریح کرد: برنامه های مدونی برای تبدیل آموزشکده های فنی استان به
واحدهای تولیدی و کاربردی داریم وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر در آموزشکده های فنی تبریز در حال تولید
قطعات خودرو و ماشین آلات , تجهیزات پزشکی بوده و همچنین تولید آب صابون نانو را در آموزشکده فنی دختران
تبریز در دستور کار قرار دادیم که دانش فنی آن به دست آمده و عن قریب کشور را از نیاز به ورود این نوع آب صابون
بی نیاز خواهیم کرد.
همایش تجلیل از مقام معلم واساتید نمونه آموزشکده فنی و حرفه ای سراب وگرامیداشت پدران آسمانی شهدا باحضور خانم بهمنی نماینده محترم مردم سراب در مجلس شورای اسلامی، دکتر احمدی شالی رئیس منطقه یک دانشگاه فنی و حرفه ای، مهندس گرشاسبی فرماندار و حجه الاسلام علی اکبری امام جمعه موقت و جمعی از مسئولین در آموزشکده فنی و حرفه ای علامه امینی شهرستان سراب برگزار شد.
در ابتدا اکبرنیا رئیس آموزشکده فنی و حرفه ای علامه امینی سراب با تبریک هفته آموزش و گرامیداشت روز معلم وخیر مقدم به میهمانان و مسئولین مدعو ونیزقدردانی از حضور پدران شهدا پدران آسمانی شهداضمن ارائه گزارشی  به اهمیت مهارت آموزی در مقابل مدرک گرایی و اهمیت رشته های فنی و مهارت محوربعنوان نیاز اساسی جامعه وبازارکارو نیزضرورت ارتباط صنعت و دانشگاه تاکید کردند همچنین ایشان ضمن تشکر از خیرین محترم برادران مردانی آذر وحاج کریم دهقان پور،درخواست اختصاص منابع لازم جهت تکمیل پروژه نیمه کاره کارگاه آموزشی خیر ساز را که جزءنیازهای ضروری آموزشکده می باشد را داشتند.
سپس خانم بهمنی نماینده مردم سراب در مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک روز معلم و تقدیر و تشکر از حضوراساتیدو کارکنان آموزشکده فنی حرفه ای سراب ، بر لزوم برقراری عدالت آموزشی در توسعه مراکز آموزش عالی در شهرستان سراب تاکید نموده و برای توسعه آموزشکده ها و حمایت و پشتیبانی از دانشگاه فنی و حرفه ای بویژه آموزشکده فنی وحرفه ای سراب قول مساعد دادند.
سخنران بعدی این همایش دکتر جعفر احمدی شالی رییس منطقه یک دانشگاه فنی و حرفه ای در جمع اساتید ومسئولین شهرستان سراب ضمن تبریک هفته معلم با بیان اینکه 15دانشکده و آموزشکده فنی در منطقه یک وجود دارد خاطرنشان کرد: پانزده هزار دانشجو در آموزشکده های منطقه یک مشغول به تحصیل هستند.
وی با بیان اینکه سه نسل دانشگاه اعم از آموزش محور, پژوهش محور و دانشگاه های نسل سوم که اشتغال زا و دانش بنیان هستند وجود دارد گفت: آموزشکده های فنی جزو دانشگاه های نسل سوم هستند و موجب پیشرفت جامعه وافزایش اشتغال کشور می شوند.
رییس منطقه یک دانشگاه فنی و حرفه ای تصریح کرد: برنامه های مدونی برای تبدیل آموزشکده های فنی استان به واحدهای تولیدی و کاربردی داریم وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر در آموزشکده های فنی تبریز در حال تولیدقطعات خودرو و ماشین آلات , تجهیزات پزشکی بوده و همچنین تولید آب صابون نانو را در آموزشکده فنی دختران تبریز در دستور کار قرار دادیم که دانش فنی آن به دست آمده و عن قریب کشور را از نیاز به ورود این نوع آب صابون بی نیاز خواهیم کرد.
ایشان همچنین از اختصاص مبلغ840 میلیون تومان برای تجهیز و ارتقاء آموزشکده فنی سراب خبر داد.
در خاتمه این همایش اززحمات اساتید و بازنشستگان آموزشکده فنی و حرفه ای سراب و پدران بزرگوار شهیدان )پدران آسمانی شهدا( با اهدای لوح تقدیراز دست مسئولین شهرستان تجلیل بعمل آمد.
  • نوشته شده
  • در يکشنبه 20 ارديبهشت 1394
  • ساعت 11
  • توسط روابط عمومی
  • ویرایش شده
  • در دوشنبه 21 ارديبهشت 1394
  • ساعت 10
  • توسط روابط عمومی
نظرات شما
captcha refresh