دانشگاه شهید مدنی آذربایجان
flag
تاریخ : شنبه 9 دي 1391
کد 53

پيام به مناسبت يوم ا... 9 دي

انقلاب اسلامی ایران در طول عمر پر برکت خود، با روز های، حساس مواجه بوده است که هر یک به نوبه خود در سرنوشت ملت ایران نقش بسزایی داشته است.
بسمه تعالی



   انقلاب اسلامی ایران در طول عمر پر برکت خود، با روز های، حساس مواجه بوده است که هر یک به نوبه خود در سرنوشت ملت ایران نقش بسزایی داشته است.
   نهم دی سال 1388 یوم ا.. دیگری در تاریخ انقلاب اسلامی ایران ثبت شده است که ملت آگاه ، متدین و بصیر ایران اسلامی تحت هدایت و رهبری داهیانه  ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه ای بار دیگر دسیسه های استکبار جهانی را در ایجاد تفرقه و نفاق بین صفوف یکپارچه امت اسلامی خنثی ساخت و پیوند عمیق امام و امت را به نمایش گذاشت. 
  مردم شریف و متدین کشورمان در اقصی نقاط  کشور پهناور ایران با حضور در راهپیمایی عظیم، با آرمان های بنیانگذار جمهوری  اسلامی ایران تجدید پیمان کردند و متحد و یکپارچه برای جانفشانی در راه ارزشهای اسلامی با پیروی از رهبر معظم انقلاب اعلام  آمادگی کردند و این گونه جریان نفاق را رسوا ساختند.
  در تاریخ انقلاب اسلامی، همواره اعتقاد، ایمان، معنویت و بصیرت  و روحیه از خود گذشتگی از شاخصه ها ی برجسته  ملت غیور ایران بوده که به لطف الهی در این روز با اهمیت نیز، به زیبایی تجلی کرد.
   حماسه نهم دی، بخشی از تاریخ گهربار انقلاب اسلامی است که باید تلاش شود این حماسه غرور آفرین همواره  زنده نگه داشته شود و پیام آن به نسل های بعد منتقل شود.
  ما دانشجویان ، کارکنان و استادان دانشگاه فنی و حرفه ای ضمن گرامی داشت این حماسه بزرگ، با رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی عهد و پیمان  می بندیم و اعلام می داریم برای حفظ ارزشهای متعالی اسلام، در سنگر های علم و دانش بر اساس رهنمودهای معظم له، همراه و همگام با ملت بزرگوار و با بهره گیری از ظرفیت های بالای جوانان این خطه در اعتلای کشور عزیزمان ایران در عرصه های  مختلف علمی، فرهنگی به اندازه وسع خود سهیم خواهیم بود.


                                        روابط عمومی دانشگاه فنی و حرفه ای 

منبع  سایت دانشگاه فنی و حرفه ای 


  • نوشته شده
  • در شنبه 9 دي 1391
  • ساعت 12
  • توسط مدیر سایت
  • ویرایش شده
  • در ***
  • ساعت --
  • توسط
نظرات شما
captcha refresh