دانشگاه شهید مدنی آذربایجان
flag
تاریخ : شنبه 21 بهمن 1391
کد 69

بیانیه دانشکده های فنی و حرفه ای استان به مناسبت یوم ا... 22 بهمن 1391

بسم الله‌الرحمن‌الرحيم

ان الله لا يغير ما بقوم حتي يغيروا ما بانفسهم



22 بهمن بیانگر اقتدار و سرافرازی انقلاب اسلامی ایران و شهدای 8 سال حماسه و ایثار است

بسیج کارمندی وبسیج دانشجویی ودانشکده های فنی و حرفه ای استان در بیانیه ای  مشترک به مناسبت گرامیداشت  یوم ا... 22 بهمن و فرا رسیدن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران برحضور پرشور و حماسی مردم تأکید کردند.

 

به گزارش روابط عمومی در بیانیه مشترک دانشکده های فنی و حرفه ای استان آمده است :


انقلاب اسلامي ايران، انفجار نور در جهان ظلماني مستكبران بود. ملت خداجو، عدالت‌خواه، استقلال‌طلب و استكبار ستيز ايران اسلامي در اين انقلاب شكوهمند، با لبيك به مقتدا و رهبر خويش، كاخ ستم و جور وابسته به اجانب را درهم شکست و حكومتي بر پايه احكام اسلامي و رهبري ولايت مطلقه فقيه را بنا نهاد . 
پيروزي اين انقلاب بزرگ با طرحي نو و مستقل در برابر الگوهاي شيطاني چپ و راست، نمي‌توانست براي استكبار جهاني قابل تحمل باشد از اين رو دشمنان اسلام و قرآن با تحميل جنگ و انواع ترفندها، توطئه‌ها و فتنه‌ها، كوشيدند اين نظام مردمي و الهي را تضعيف كنند. با اين حال رهبري هوشنمدانه حضرت امام خميني(ره) و خلف صالحش حضرت آيت‌الله العظمي خامنه‌اي(مد ظله‌العالي) و حضور آگاهانه و با بصيرت ملت نستوه ايران در صحنه موجب گرديد شجره طيبه انقلاب اسلامي هر سال تناورتر و ثمرات فرهنگي، علمي، فني و اقتصادي آن پربارتر گردد .
اكنون انقلاب اسلامي، در حالي وارد سي ‌و چهارمين سال پيروزي خود مي‌شود كه وعده الهي حضرت امام(ره) مبني بر پيروزي ملت‌هاي مظلوم و مستضعف بر دولتمردان مستبد، مرتجع و وابسته خود در حال تحقق مي‌باشد. هم اكنون بيداري اسلامي و هوشياري مستضعفان جهان، نه تنها فرعون‌هاي شمال آفريقا را به گرداب قهر آميز كشانده است، بلكه كاخ ستم مرتجعان عرب را نيز به لرزه درآورده است . 
دانشگاه فنی و حرفه ای ضمن گراميداشت ياد و خاطره حضرت امام خميني(ره) و شهداي گرانقدر قيام عاشورائي ملت مسلمان ايران، آحاد ملت را به حضور گسترده در راهپيمائي يوم‌ا... 22 بهمن و تجديد بيعت با مقام معظم رهبري فرا ‌خوانده و اميدوار است الهام بخشي انقلاب حق طلبانه ملت ايران در حماسه 22 بهمن، عزم ملت‌هاي مظلوم و مستضعف جهان را براي اهتزاز پرچم اسلام در سراسر گيتي جزم‌تر سازد.

دانشگاه فنی و حرفه ای 22بهمن را بیانگر و نماد اقتدار و سرافرازی انقلاب اسلامی ایران و اساتید و دانشجویان این دانشگاه ایستادن در مقابل تحریم های دشمنان ایران را نوآوری و خلاقیت و ابتکار و به خود کفایی رسیدن در مراکز علمی و صنعتی دانستند و اتحاد و یکپارچگی خود را در خصوص تبدیل ایده ها به تجاری در کشورمان مطرح نمودند.

این بیانیه اضافه کرد: اینک بسیجیان ،دانشجویان ، اعضای هیئت علمی ، اساتید و کارکنان این دانشگاه بار دیگر دوشادوش ملت شهید پرور ایران اسلامی در ایام الله دهه فجر علاوه بر بیعت با آرمان های مقدس شهیدان و امام شهیدان اعلام می دارد که امسال نیز با حضور گسترده خود در راهپیمایی شکوهمند 22 بهمن بار دیگر ولایتمداری خود را به رخ جهانیان خواهیم کشاند و بار دیگر تحریم های اقتصادی استکبار جهانی را که در راستای به زانو در آوردن امت ایران اسلامی به کارگرفته شده به سخره خواهیم گرفت.

در پایان دانشکده های فنی و حرفه ای استان : بار دیگر بر پیوند مستحکم امت و امامت پای خواهیم فشرد تا استکبار جهانی و ایادی مزدور آنها دندان طمع خود را نسبت به انقلاب اسلامی ایران بکشند و تا پرچم انقلاب اسلامی ایران را به دست صاحب اصلی انقلاب یعنی حضرت بقیه الله الاعظم(عج) نسپرده ایم از پا نخواهیم نشست و در مصاف با مظالم کفر، ستم و استبداد یعنی استکبار جهانی لحظه ای عقب نشینی نخواهیم کرد.


  • نوشته شده
  • در شنبه 21 بهمن 1391
  • ساعت 09
  • توسط مدیر سایت
  • ویرایش شده
  • در ***
  • ساعت --
  • توسط
نظرات شما
captcha refresh