دانشگاه شهید مدنی آذربایجان
flag
تاریخ : يکشنبه 25 بهمن 1394
کد 706

برگزاری همایش تفکر انقلابی و انتخابات هفت اسفند در دانشکده فنی تبریز

دانشکده فنی و حرفه ای شماره یک تبریز امروز شاهد برگزاری هماشی با عنوان تفکر انقلابی و انتخابات هفتم اسفند با حضور مسئول دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان آذربایجان شرقی بود.

به گزاش روابط عمومی، حجت الاسلام دکترخدیوی در سخنان خود گفت: انقلاب اسلامی بر اساس توسعه معنویت پابرجاست و آن توسعه ای فراتر از توسعه های مادی و اقتصادی و... میباشد.

وی با بیان فرمایشی از امام خمینی (ره) گفت: انقلاب ما انفجار نور بود و زمانی این انقلاب تضعیف میشود که نگاه نسل نو و جوانان بر انقلاب اسلامی ایران کم نور شود پس مراقب نظام و انقلاب خود باشیم.

دکتر خدیوی اظهار داشت، اگر درزمان انقلاب مردم ایران اعم از زن و مرد، رزمنده و مردمعادی نگاه انقلابی نداشتند، جنگ اداره نمیشد و کشور را به دشمنان خود میباختیم.

وی خاطرنشان کرد، نباید بگذاریم جریان های مختلف در داخل کشور در مقابل نگاه انقلابی دودستگی ایجاد کنند و هیچ وقت به این فکر نکنید که آمریکا پس از برجام  در فکر دوستی با ایران است، لذا از این آگاه باشید که آمریکا هر زمان دنبال فرصتی برای ورود و نفوذ به ایران میباشد.

  مسئول دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان آذربایجان شرقی از جنایت های آمریکا در کشور های همسایه خاطرنشان ساخت و گفت، آمریکا با تضعیف کشورهای همسایه به دنبال تفرقه افکنی در میان کشور های منطقه است و در نهایت همه این کارها برای نفوذ به امنیت و وحدت نظام جمهوری اسلامی ایران است.

  وی با اشاره به تفکر انقلابی مقام معظم رهبری گفت:رهبر انقلاب در سخنان خود چندین بار به تفکر فرهنگی اشاره فرموده اند.در هندسه امام اولین مسئله مردم و رسیدگی به معیشت مردم و فقرا است. مسئله استقلال کشور یکی دیگر از آن هاست و دیگری از آن ها حمایت ازمردم فلسطین است.

دکتر خدیوی با اشاره به تقویت تفکر انقلابی در میان نسل امروزی افزود، ما اگردر دنیا این تفکر انقلابی راحفظنماییم به یک کشور متمدن و ابرقدرت در دنیا تبدیل میشویم.

وی به قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: کشور ایران نیاز به مبارزه نظامی برای کسب قدرت و استقلال ندارد و با قدرت فکری انقلابی و علمی که دارد میتواند روز به روز به مقام های بالاتر دست یابد.

این مقام مسئول تفکر انقلابی را بالاتر از بحث ها جریان های سیاسی مختلف از جمله اصلاح طلب و اصولگرا در ایران دانستند.

وی با بیان فرمایشاتی از مقام معظم رهبری، گفت: انقلاب شما با حضور در پای صندوق های رای کمک به استقلال کشور میباشد.

  مسئول دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان گفت: انتخابات مجلس خبرگان نباید به گروه ها و قدرت های مختلف سیاسی تقسیم شود در غیر این صورت با مشکلات بزرگی در این زمینه مواجه خواهیم شد.

  وی گفت غریب به چهار دهه از استقلال انقلابی ایران میگذرد و جریانهای اجتماعی و سیاسی مختلفی به وجود آمده و اینک که در آستانه دهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی هستیم باید بدانید که بدون مبانی و پایه های فکری قوی نمیتوانستیم تا به امروز چنین تحولی را در کشور داشته باشیم.

شایان ذکر است، نسل جوان، امروز در  جریان های سیاسی کشور بسیار پر اهمیت است ودرک درست این تحولات میسر نمیشود مگر با منابع اطلاعاتی کافی و تحلیل درست آن ها زیرا انتخابات امسال از حساسیت خاصی برخوردار است.

  همچنین دکتر کیانی ریاست آموزشکده فنی و حرفه ای تبریز نیز در طلیعه همایش اظهار امیدواری نمودند؛ حضور با شکوه اقشار مختلف مردم از جمله دانشگاهیان در 7 اسفند شاهد جلوه های باشکوهی از همدلی و همزبانی را رقم خواهیم زد.

 حجت الاسلام علیزاده، مشاور فرهنگی دانشکده فنی وحرفه ای ت تبریز در انتهای برنامه با اشاره به نزدیک شدن به زمان انتخابات پنجمین مجلس خبرگان و دهمین مجلس شورای اسلامی گفت: هر چه به هفت اسفند نزدیک میشویم از اردوگاه های دشمن واکنش هایی به چشم میخورد که باید به آن ها توجه بیشتری کنیم و مراقب استقلال و آزادی کشور باشیم.

 

  • نوشته شده
  • در يکشنبه 25 بهمن 1394
  • ساعت 15
  • توسط روابط عمومی
  • ویرایش شده
  • در دوشنبه 26 بهمن 1394
  • ساعت 14
  • توسط روابط عمومی
نظرات شما
captcha refresh