دانشگاه شهید مدنی آذربایجان
flag
تاریخ : دوشنبه 3 اسفند 1394
کد 708

پشتوانه مردمی بالاترین رکن هر نظام سیاسی

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فنی و حرفه ای دانشکده فنی وحرفه ای شماره یک تبریز حجت الاسلام کاملی فر، نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا در جمع دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه ای شماره یک تبریز با عنوان تفکر انقلابی و انتخابات هفتم اسفند اظهار داشت، در انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی، معتمدین و انقلابیون را انتخاب کنیم.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فنی و حرفه ای دانشکده فنی وحرفه ای شماره یک تبریز حجت الاسلام کاملی فر، نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا در جمع دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه ای شماره یک تبریز با عنوان  تفکر انقلابی و انتخابات هفتم اسفند اظهار داشت، در انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی، معتمدین و انقلابیون را انتخاب کنیم.

حجت الاسلام کاملی فر، ضمن تسلیت به مناسبت شهادت جانسوز دخت نبی اسلام، حضرت فاطمه زهرا (س) افزود، دانشگاه ها محل پرورش عقلی و بلوغ فکری جوانان میباشد.

وی با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: یک آزمون بزرگی در پیش روی ماست و از مردم فهیم ایران میخواهیم همچون انتخابات دوره های قبلی این آزمون را با موفقیت و سر بلندی ادامه دهیم.

کاملی فر با اشاره به اقتدار و قدرت جمهوری اسلامی ایران افزود، اقتدار ما همان امام خمینی(ره) است که اعتماد به نفس و روحیه قوی به ما یاد داد.

مسئول نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا گفت: یکی از افتخارات ما این بوده که، ایران و مردمش  در طول 37 سال تحقیر هایی از سوی دشمنان به ما تحمیل شده بود که تفکر انقلابی، آن ها را پایان داد و جبران نمود.

حجت الاسلام کاملی فر با اشاره اقتصاد مقاومتی گفت: اقتصاد مقاومتی یعنی تکیه بر توانمندی ها و ظرفیت های داخلی و باید به این مسئاله توجه ویژه ای داشته باشیم و مانع آن باشیم که تحریم های دشمن بر ما تاثیری بگذارد.که امروز به برکت انقلاب اسلامی به یک کشور قوی و قدرمتند تاثیرگزار بین المللی تبدیل شده که این واقعیت را در داشتن رهبر و مدیران قوی شاهد هستیم.

وی گفت، پشتوانه مردم در یک نظام سیاسی بالاتر از قدرت های اقتصادی و نظامی و... می باشد، لذا مردم قدرتمند و انقلابی ایران این امر را ارزشمند دانسته و در پایداری کشور میکوشیم ولی باید آگاه باشیم که دشمنان ما همچنان پس از برجام در فکر نفوذ در ایران در بویژه انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی می باشند تا قدرت نفوذ خود را در کشور افزایش دهند، پس برای حل این مشکل، به یک مجلس خبرگان رهبری قوی و مجلس شورای اسلامی مقتدر در عین حال انقلابی نیازمندیم.

  این مقام مسئول اظهار داشت؛ دشمن در تلاش است با تبدیل مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی به یک مجلس غرب گرا، راه های ورود شیوه مدیریتی آمریکا و اروپا به ایران را آسان تر سازند لذا روحیه قوی و غیرتمند جوانان انقلابی و ولایی در مقابل این مسائل خواهند ایستاد.

کاملی فر در انتهای سخنان خود با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در مورد انتخاب فردی ولایتمدار و انقلابی گفت

 سعی کنیم در انتخابات به معتمدین نظام مأیوس کنندگان دشمن رای دهیم.

وی همچنین شعار حضرت امام خمینی(ره)‌که فرمودند، آمریکا هیچ غلطی نمیتواند بکند برای یک رمز موفقیت قوی برای پیروزی نظام گردیده است.

  • نوشته شده
  • در دوشنبه 3 اسفند 1394
  • ساعت 14
  • توسط روابط عمومی
  • ویرایش شده
  • در ***
  • ساعت --
  • توسط
نظرات شما
captcha refresh