دانشگاه شهید مدنی آذربایجان
flag
تاریخ : سه شنبه 14 ارديبهشت 1395
کد 741

مراسم هفته بزرگداشت مقام معلم در منطقه یک کشوری دانشگاه فنی و حرفه ای گرامی داشته شد

به گزارش روابط عمومی ، مراسم بزرگداشت مقام معلم روز 13 اردیبهشت ماه سال جاری با حضور پیشکسوتان دانشگاه فنی و حرفه ای و حوزه صنعت استان گرامی داشته شد.

به گزارش روابط عمومی ، مراسم بزرگداشت مقام معلم روز 13 اردیبهشت ماه سال جاری با حضور پیشکسوتان دانشگاه فنی و حرفه ای و حوزه صنعت استان گرامی داشته شد.

مراسم با خیر مقدم گویی جناب آقای کیانی ریاست محترم منطقه یک کشوری دانشگاه فنی و حرفه ای به بازنشستگان این دانشگاه و صنعت ، هفته مقام معلم را تبریک گفتند و پیشکسوتان این دانشگاه را گنجینه های تاثیرگذار دانستند وی در ادامه به رسالت اصلی دانشگاه یعنی همان تربیت تکنسین های ماهر برای جامعه صنعت پرداختند. ایشان تلفیق علم و مهارت را در جامعه ، مهم ترین پیشرفت و تحقق شعار مقام معظم رهبری در خصوص اقدام و عمل در اقتصاد مقاومتی دانستند.

دکتر کیانی معلمی را یک عشق دانست و تعلیم و تعلم همراه با اخلاق را شیوه یک استاد موفق دانست ، ایشان درد و دل  اساتید با دانشجویان را در صحن تاثیرگذار دانست و محیط دانشگاه را یک محیط مطرح نمودند.

رئیس منطقه یک کشوری ماهیت دانشگاه فنی و حرفه ای را ایشان آموزش محوری ، علمی و عملی دانستند و ایشان تمامی امکانات این دانشگاه را درکنار هم یکی از عظیم ترین منابع دانستند.

در ادامه مراسم  مهندس سبزی مؤسس و مدیر عامل شرکت صنایع بسته بندی خشکبار صنعت تبریز از کتابهای خریداری شده توسط این شرکت رونمایی و تحریر نمودند و به کتابخانه مرکزی این دانشگاه اهدا کردند.

در ادامه مهندس سبزی مقام معلم را شغل انبیا دانستند و کشورهای پیشرفته را مدیون تلفیق علم و عمل دانستند و مردان عمل حوزه صنعت و دانشگاه را از موثرترین افراد جوامع پیشرفته صنعتی برشمردند. ایشان افزودند مشکلات جوانان بیکاری می باشد لذا قرار گرفتن حوزه صنعت در کنار دانشگاه و تربیت کارآفرینان تاثیرگذار در جامعه می تواند راهگشای تمامی این مشکلات جوانان میهن اسلامی باشد و این یکی از آرزوهای تمامی مسئولین حوزه صنعت و دانشگاه می باشد.

در خاتمه این مراسم از اساتید برتر استانی دانشگاه فنی و حرفه ای و از حامیان صنعتی استان و از سرداران اقتصاد مقاومتی استان تجلیل بعمل آمد.


  • نوشته شده
  • در سه شنبه 14 ارديبهشت 1395
  • ساعت 11
  • توسط روابط عمومی
  • ویرایش شده
  • در چهارشنبه 15 ارديبهشت 1395
  • ساعت 13
  • توسط روابط عمومی
نظرات شما
captcha refresh