دانشگاه شهید مدنی آذربایجان
flag
تاریخ : سه شنبه 15 تير 1395
کد 789

پیام تبریک رییس دانشگاه فنی و حرفه ای به مناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر

رییس دانشگاه فنی و حرفه ای در پیامی عید سعید فطر را به همه مسلمانان جهان تبریک گفت. به گزارش اداره کل روابط عمومی در پیام دکتر شفیعی آمده است:

رییس دانشگاه فنی و حرفه ای در پیامی عید سعید فطر را به همه مسلمانان جهان تبریک گفت.
به گزارش اداره کل روابط عمومی در پیام دکتر شفیعی آمده است:

عید است و آخر گل و یاران در انتظار/ ساقی به روی شاه ببین ماه و می بیار
       دل بر گرفته بودم از ایام گل ولی/ کاری بکرد همت پاکان روزه‌دار
                                                                                                       (حافظ)
خداوند بزرگ را سپاسگزاریم که به ما توفیق داد، بار دیگر ماه مبارک رمضان و عید سراسر شور و شکوه فطر را دریابیم، ماهی که انوار واسعه رحمت الهی بر قلب مؤمنان تابیدن گرفته و سلام امنیت و عافیت خدای کریم بر روزه‌داران پدیدار می‌گردد. خوشا به حال آنانکه در کنار روزه‌داری و خلوت‌های شبانه و عارفانه خود با معبود هستی، به رسالت واقعی ماه روزه و آیین روزه‌داری عمل کرده و با تمسک به مرام پیشوای متقیان، امیر مؤمنان علی (ع) و سایر امامان معصوم (علیم‌السلام) دستگیری از بیچارگان و افتادگان را وجهه همّت خود ساخته و گامی مؤثر در این راه سعادتمندانه وخداپسندانه برداشته‌اند.
گفتم هوای میکده غم می‌برد زدل/ گفتا خوش آن کسان که دلی شادمان کنند
ثمره عبادت، پارسایی و خودسازی، چیزی نیست، مگر محبت و احسان و اکرام و انفاق به بندگان خدا، چنانکه در آیه شوق آفرین (133) سوره آل‌عمران می‌خوانیم :  "بشتابید به سوی مغفرتی از جانب پروردگارتان و بهشتی که پهنای آن به اندازه آسمان‌ها و زمین است و آماده گردیده برای پرهیزگاران، کسانی که در حال وسعت و تنگدستی به نیازمندان انفاق می‌کنند، خشم خود را فرو می‌خورند و از بدی مردم در می‌گذرند و خداوند نیکوکاران را دوست دارد."
اینجانب با تبریک عید سعید فطر، عید رحمت و مغفرت به ساحت همه مؤمنان و روزه‌داران، بویژه همکاران عزیز و خدمتگزارم در دانشگاه فنی و حرفه‌ای، از درگاه خداوند منان مسألت می‌نمایم همانگونه که  توفیق روزه‌داری و درک فضایل ماه مبارک رمضان و عید سعید فطر را بر ما ارزانی داشت، عنایتی فرماید و مددی رساند، تا بندگی و ذوق عبادت را در وجود خویش همواره زنده نگاه داشته و به پشتوانه آن بتوانیم منشأ خیر و خوبی و سلامت برای خود و دیگران باشیم. بمنّه و کرّمه.


  • نوشته شده
  • در سه شنبه 15 تير 1395
  • ساعت 14
  • توسط روابط عمومی
  • ویرایش شده
  • در ***
  • ساعت --
  • توسط
نظرات شما
captcha refresh