دانشگاه شهید مدنی آذربایجان
flag
تاریخ : سه شنبه 9 شهريور 1395
کد 832

تجهیز ، زیباسازی ، مرمت و رنگ آمیزی سلف و خوابگاههای دانشکده شماره یک پسران تبریز

رئیس اداره امور دانشجویی و مشاوره دانشکده از رنگ تجهیز ، زیباسازی ، مرمت و رنگ آمیزی سلف و خوابگاههای دانشکده در ایام تابستان خبر داد. به گزارش روابط عمومی، مددی بیان داشت در سال اقتصاد مقاومتی،اقدام و عمل، با تلاش جهادی عوامل سلف و خوابگاههای دانشجویی تمامی سلف دانشجویی و خوابگاههای جنت و بهار درکمترین زمان و با حداقل هزینه و بصورت حرفه ای تجهیز ، زیباسازی ، مرمت و رنگ آمیزی شد ...

رئیس اداره امور دانشجویی و مشاوره دانشکده از رنگ تجهیز ، زیباسازی ، مرمت و رنگ آمیزی سلف و خوابگاههای دانشکده در ایام تابستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی، مددی بیان داشت در سال اقتصاد مقاومتی،اقدام و عمل، با تلاش جهادی عوامل سلف و خوابگاههای دانشجویی تمامی سلف دانشجویی و خوابگاههای جنت و بهار درکمترین زمان و با حداقل هزینه و بصورت حرفه ای تجهیز ، زیباسازی ، مرمت و رنگ آمیزی شد .

سلف  سرویس

آقای مددی بیان داشت تمامی سلف دانشجویی در عرض 2 هفته و با حداقل هزینه به شکلی مناسب و جذاب رنگ آمیزی و زیباسازی گردید. وی از سرویس و تعمیر کلیه وسایل آشپزخانه توسط خود پرسنل سلف و از آمادگی اداره امور دانشجویی جهت ارایه خدمات بهتر و مناسب به دانشجویان عزیز در آستانه سال تحصیلی جدید خبر داد.

خوابگاه جنت

آقای مددی بیان داشتند با حمایت ریاست محترم دانشکده دو واحد در خوابگاه با ظرفیت 40 تخت برای اسکان تابستانی همکاران میهمان با استفاده از امکانات داخلی و ظرفیت بالای عوامل نیروی انسانی رنگ آمیزی و زیباسازی و تجهیز گردید و آماده ارایه خدمات در ایام تعطیلات نوروز و تابستان برای میهمانان عزیز از سراسر آموشکده ها و دانشکده های کشور می باشد.

خوابگاه بهار

آقای مددی اظهار داشتند کل خوابگاه بهار با متراژ 5000 متر مربع  که قدمت بالای 30 سال دارد با چهار طبقه در عرض یکماه توسط 2 نفر از دانشجویان رشته کارشناسی همان خوابگاه با حداقل هزینه و بصورت حرفه ای رنگ آمیزی و زیباسازی گردید. ایشان با تأکید بر استفاده از توان بالای دانشجویان فنی که در خوابگاه اسکان دارند اعلام نمودند در طول سال نیز در بخش های مختلف از ظرفیت های فوق العاده این دوستان استفاده خواهد شد.




  • نوشته شده
  • در سه شنبه 9 شهريور 1395
  • ساعت 12
  • توسط روابط عمومی
  • ویرایش شده
  • در ***
  • ساعت --
  • توسط
نظرات شما
captcha refresh