دانشگاه شهید مدنی آذربایجان
flag
تاریخ : شنبه 10 مرداد 1394
کد 496

آئین تکریم و معارفه رئیس اداره حراست دانشگاه فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی برگزار شد.

در ابتدا این جلسه رئیس منطقه یک دانشگاه فنی و حرفه ای به تشریح فعالیتها و عملکرد این دانشگاه در طی یکسال اخیر پرداخت و دانش آموختگان و فارغ التحصیلان را ولی نعمتهای این دانشگاه دانست.
ایشان در ادامه افزود: طرحی را با عنوان سرباز صفت به نیروهای مسلح ارائه دادیم که در راستای ارزش نهادن به نیروی انسانی و کار صنعتی با توجه به تجربیات و اندوخته های تکنسین های خود رایزنی هایی با سازمان نظام وظیفه آغاز کرده ایم و در سفر اخیر کمیسیون آموزش تحقیقات مجلس شورای اسلامی هم پیگیر این طرح بودیم و هستیم که به موجب آن دانشجویان فنی دو سال تحصیل کرده و پس از فارغ التحصیلی در صورتی در صنعت شاغل شوند، دو سال خدمت آنها در مراکز به عنوان دوره سربازی آنها محسوب شود.

در ابتدا این جلسه رئیس منطقه یک دانشگاه فنی و حرفه ای  به تشریح فعالیتها و عملکرد این دانشگاه در طی یکسال اخیر پرداخت و دانش آموختگان و فارغ التحصیلان را ولی نعمتهای این دانشگاه دانست.

ایشان در ادامه افزود: طرحی را با عنوان سرباز صفت به نیروهای مسلح ارائه دادیم که در راستای ارزش نهادن به نیروی انسانی و کار صنعتی با توجه به تجربیات و اندوخته های تکنسین های خود رایزنی هایی با سازمان نظام وظیفه آغاز کرده ایم و در سفر اخیر کمیسیون آموزش تحقیقات مجلس شورای اسلامی هم پیگیر این طرح بودیم و هستیم که به موجب آن دانشجویان فنی دو سال تحصیل کرده و پس از فارغ التحصیلی در صورتی در صنعت  شاغل شوند، دو سال خدمت آنها در مراکز به عنوان دوره سربازی آنها محسوب شود.

ایشان در ادامه به راه اندازی خط تولید تجهیزات پزشکی با تولید بیش از 40 نوع وسایل توسط فارغ التحصیلان و دانشجویان اشاره کرد و از جلسه ای که در این خصوص با حضور اعضای کمیسیون های آموزش تحقیقات و آموزش پزشکی در هفته آتی در مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد خبر داد.

دکتر جعفر احمدی شالی از مأموریت گرا نمودن دانشکده ها در سطح منطقه یک کشوری و فعالیت مراکز به عنوان یک قطب صنعتی خبر داد.

رئیس منطقه یک کشوری ضمن خوش آمد گویی جناب آقای اصغری مدیر کل محترم حراست مرکزی استان به این دانشگاه، خواستار همکاری و ارائه راهکار و راهنمایی از ایشان شدند.

در ادامه مدیر کل مرکزی حراست استان ضمن تقدیر از فعالیت های انجام شده در سطح منطقه گفت: مأموریت دانشگاهها در این برهه از زمان در جامعه خیلی تاًثیر گذار است و برای این مهم است که مقام معظم رهبری وقت زیادی برای دانشگاهیان می گذارد.

جناب آقای اصغری در ادامه افزود جامعه ما نیاز به دیدگاه و تفکر علم دانشگاهی دارد و اگر این علم با مأموریت همراه باشد که دکتر احمدی به آن اشاره نمودند باشد موفقیت های زیادی را شاهد خواهیم بود.

ایشان در ادامه به مجموعه حراست که یکی از مهم ترین مسائل در کنار سیستم ها هستند اشاره کرد و وظیفه حراست را حفاظت از کیان و صیانت از افراد  دانشگاهی در دانشگاهها دانست.

رئیس اداره حراست استان گفت: نیروهای حراستی تافته جدا بافته از مجموعه ها و سیستم ها نیستند و تکلیف شان این است که در فراینده��  در دستگاههای اجرایی به مدیران دستگاه باید کمک بکنند و اعتماد را در دستگاهها زمینه سازی بکنند.

در خاتمه این مراسم از زحمات ارزشمند جناب آقای مهندس آقا علیزاده در سمت سرپرستی حراست تقدیر به عمل آمد و آقای محمد شهری به رئیس اداره حراست دانشگاه فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی منصوب شدند لازم به ذکر است جناب آقای شهری از این پیش در دانشگاه شهید مدنی آذربایجان فعالیت داشتند.

  • نوشته شده
  • در شنبه 10 مرداد 1394
  • ساعت 11
  • توسط روابط عمومی
  • ویرایش شده
  • در شنبه 10 مرداد 1394
  • ساعت 11
  • توسط روابط عمومی
نظرات شما
captcha refresh