دانشگاه شهید مدنی آذربایجان
flag
تاریخ : دوشنبه 22 خرداد 1396
کد 1055

اطلاعیه بیمه تکمیلی و درمان

بنابر گزارش روابط عمومی همکاران ارجمند متقاضی بیمه تکمیلی نسبت به ثبت نام در سامانه بیمه حافظ  به آدرس 46.209.120.182:8888  اقدام نمایند

1. انتخاب شرکت بیمه از طریق انجام روال استعلام قیمت و تشریفات قانونی انجام شده است. پس از انجام روال قانونی استعلام و بازگشایی پاکت های رسیده از شرکت های بیمه و انجام روند قانونی و کار دقیق کارشناسی، شرکت بیمه حافظ انتخاب گردید.
2. بعد از انتخاب شرکت، جلسات کارشناسی در مورد مشکلات گذشته، نحوه خدمات رسانی با توجه به گستردگی و پراکندگی واحدهای دانشگاه در سطح کشور، نرخ تعهدات و شیوه نامه اجرای قرارداد برگزار گردید و در نهایت قرارداد با شرکت بیمه حافظ منعقد گردید. مزید اطلاع، شرکت بیمه حافظ از بیمه های خصوصی کشور بوده که تجربه بالایی در عرصه درمان و سایر رشته های بیمه ای داشته است و با شرکت آتیه سازان حافظ متفاوت بوده و با شرکت آتیه سازان حافظ صرفا دارای تشابه اسمی است.

3. شرح لیست تعهدات بیمه گر متناسب با وضعیت کلیه کارکنان از طرف دانشگاه پیشنهاد گردیده است. لازم بذکر است تعهداتی همچون : خدمات دندانپزشکی، هزینه های زایمان طبیعی و سزارین و رفع عیوب انکساری چشم از مواردی است که در تعیین قیمت نهایی تمام شده بسیار تاثیرگذار است و با توجه به تعداد کارکنان دانشگاه در سراسر کشور در نظر گرفته شده است. با این وجود در تأمین هزینه های زایمان نسبت به قرارداد سال گذشته 20,000,000 ریال افزایش، خدمات دندانپزشکی 1,000,000 ریال افزایش و جبران هزینه های رفع عیوب انکساری 1,000,000 ریال افزایش تعهدات بر عهده شرکت بیمه گذاشته شده است. (شرح تعهدات بیمه گر در قسمت ضمائم قابل مشاهده است.)
4. حق بیمه نهایی در نظر گرفته برای بیمه امسال به ازائ هر نفر مبلغ 498,500 ریال می باشد که حداقل 50% آن با توجه به موافقت هیأت رئیسه محترم دانشگاه برای بیمه شدگان اصلی (شامل سرپرست، همسر و فرزندان) از محل ردیف قانونی پرداخت می گردد.
5. لازم بذکر است که فرانشیز در نظر گرفته شده قرارداد معادل 25% است. (فرانشیز عبارت است از سهم بیمه شده از پرداخت مبلغ درمان). اما با توجه به مذاکرات صورت گرفته مبلغ 25% فرانشیز برای کلیه همکاران و یا بیمه شدگان (پدر، مادر، فرزند، همسر و...) که دارای دفترچه بیمه پایه از قبیل تأمین اجتماعی، خدمات درمانی نیروهای مسلح باشند و از مراکز طرف قرارداد بیمه گر پایه استفاده نمایند صفر می گردد. (به عبارت بهتر مبلغ 25% فرانشیز برای دارندگان دفترچه های فوق در صورت مراجعه به مراکز طرف قرارداد بیمه گر پایه، صفر می گردد.)
6. شرکت بیمه حافظ جهت ارائه خدمات خود از شرکت خدمات رسان SOS استفاده می کند. (شرکت SOS یک شرکت دارای پراکندگی گسترده در سطح کشور است که در راستای ارائه خدمات درمانی، نسخه و... فعالیت می کند.) شرکت SOS دارای مراکز متعدد در سراسر کشور می باشد. همینطور در مراکز معدودی که شعبه بیمه موجود نباشد به درخواست دانشگاه و با تأمین بودجه از طرف شرکت بیمه، نماینده ای از شرکت جهت جمع آوری و دریافت اسناد بیمه ای براساس اعلام قبلی به محل آموزشکده مراجعه نموده و نیازی به مراجعه به شهر دیگر نیست. (لیست شعبات ارائه دهنده خدمات در سایت http://www.iranassistance.com/home/branchesقابل مشاهده است.)
7. با درخواست و با رایزنی دانشگاه، برای 50 نفر از همکاران معلول یا بیمه شدگان آن ها ارائه خدمات به صورت خاص در نظر گرفته شده است.
8. مبلغ حق بیمه نهایی قرارداد با احتساب 9% مالیات بر ارزش افزوده معادل هر نفر 498,500  ریال می باشد. لازم بذکر است مبلغ قرارداد سال گذشته بدون در نظر گرفتن مالیات بر ارزش افزوده بازای هر نفر 465,000 بوده است که 9% مالیات بر ارزش افزوده از طرف دانشگاه پرداخت گردیده است. بنابراین مبلغ سال جاری با وجود افزایش تعهدات بیمه نسبت به سال گذشته کاهش داشته است. ( حداقل 50% از این مبلغ برای همکاران دانشگاه بر اساس موافقت هیأت رئیسه محترم از محل بودجه قانونی پرداخت می شود.)
9. مراکز طرف قرارداد شرکت حافظ و خدمات رسان SOS بالغ بر 1520 مرکز در کشور می باشد. لازم بذکر است مهم ترین و بزرگ ترین مراکز درمانی، بیمارستان ها و کلینیک ها و... در لیست مراکز طرف قرارداد با شرکت بیمه حافظ قرار دارد. (لیست مراکز طرف قرارداد به تفکیک شهر به پیوست می باشد.  همچنین جهت دسترسی به جدیدترین فهرست به آدرس www.iranassistance.com یا پرتال کمک رسان مراجعه نمایید.)
10. طبق روال سال های گذشته،  مجری اجرای قرارداد بیمه تکمیلی کارکنان، شرکت تعاونی کارکنان دانشگاه می باشد و زیرساخت های لازم از قبیل: فضای فیزیکی، نیروی انسانی جهت پاسخگویی، زیرساخت های اداری و ... برای خدمت رسانی مناسب به بیمه شدگان در نظر گرفته شده است. (لازم بذکر است که اداره کل پشتیبانی و امور عمومی ناظر بر حسن اجرای قرارداد و ارائه خدمات از طرف شرکت بیمه تعیین شده است و همکاران عزیز و بیمه شدگان می توانند هرگونه اعتراض به نحوه خدمات رسانی را به اداره کل پشتیبانی اعلام نمایند.)
11. شیوه نامه اجرای قرارداد شامل: نحوه دریافت خسارت، مدارک مورد نیاز، جمع آوری اطلاعات اولیه و... در اطلاعیه آتی بر روی وبسایت دانشگاه قرار خواهد گرفت.
در پایان خاطر نشان می سازد که هدف مدیریت دانشگاه کسب بالاترین سطح رضایتمندی همکاران در سطح کشور
می باشد. لذا از همه همکاران گرامی تقاضا می شود از قضاوت های عجولانه پرهیز نمایند و ضمن اطلاع دقیق از مفاد تعهدات بیمه گر تحت تاثیر فضاسازی در فضای مجازی قرار نگیرند و اخبار مربوط به بیمه و سایر موارد را تنها از وبسایت دانشگاه و ادارات ستاد مرکزی جویا شوند.
به همگان اطمینان داده می شود که مدیریت دانشگاه در تلاش است تا در ارائه خدمات در همه سطوح نهایت تلاش و جدیت خود را بکار بندد. زیرا حفظ شأن و منزلت و بهبود سطح معیشتی و رفاهی همکاران عزیز را از الویت های خود می داند.
آرزومند سلامتی تک تک شما عزیزان و خانواده هایتان در دانشگاه فنی و حرفه ای کشور هستیم.و در صورت بروز مشکل با شماره 88193988 تماس حاصل فرمایند

  • نوشته شده
  • در دوشنبه 22 خرداد 1396
  • ساعت 11
  • توسط روابط عمومی
  • ویرایش شده
  • در دوشنبه 22 خرداد 1396
  • ساعت 11
  • توسط روابط عمومی
نظرات شما
captcha refresh