دانشگاه شهید مدنی آذربایجان
flag
تاریخ : چهارشنبه 29 فروردين 1403
کد 2099

تفاهم نامه همکاری صنعتی دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی با اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تبریز امضاء شد

با حضور هیأتی از مسئولان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تبریز در دانشگاه فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی، تفاهم نامه همکاری صنعتی دانشجویان این دانشگاه با اتاق تبریز به امضای طرفین رسید.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی، این تفاهم نامه در راستای تحقق شعار سال و رشد تولید، ارتقای سطح همکاری، ایجاد مشارکت و بهره گیری از توانایی های علمی، آموزشی، تحقیقاتی، افزایش دانش فنی، توسعه منابع انسانی متخصص، افزایش بهره وری نیروهای فعال در حوزه های مختلف صنعت و اعضای اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تبریز و به منظور توانمندسازی بنگاه های اقتصادی عضو اتاق تبریز و همچنین اجرای مسئولیت اجتماعی برای تسهیل اشتغال و پرورش نیروی کار ماهر و ارتقاء مهارت شاغلان، گسترش همکاری و تقویت ارتباط صنعت و دانشگاه و استفاده بهینه از ظرفیت های موجود جهت بهبود مشارکت بین اتاق بازرگانی تبریز (به نمایندگی صنایع استان) و دانشگاه ها، فیمابین دانشگاه فنی و حرفه ای و سایر دانشگاه های مستقر در استان آذربایجان شرقی منعقد می گردد. یونس اکبرپور پایدار، رئیس کمیسیون صنایع و انرژی بهمراه علیرضا پور سلطانی، مسئول آموزش اتاق تبریز با حضور در دانشگاه فنی و حرفه ای استان و دیدار و گفتگو با دکتر ابراهیم احمدی از استقبال و مشارکت گسترده تمامی دانشگاههای استان در اجرای این طرح خبر داد. رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای استان نیز با ابراز خرسندی از پیگیریهای مجدانه اتاق تبریز در بحث تحقق واقعی ارتباط صنعت و دانشگاه، به ثمر رسیدن این تفاهم نامه را زمینه ساز توسعه مهارت، اشتغال پایدار و در نهایت افزایش تولید در کشور عنوان داشت. در بخشی از این تفاهم نامه آمده است: واحدهای صنعتی پس از اعلام نیازمندیهای نیروی انسانی با تعیین تخصص شغلی و معرفی ویژگی های واحد صنعتی خود به کارگروه نظارتی متشکل از رئیس کمیسیون صنایع اتاق تبریز، مدیران امور فناوری و روسای ارتباط با صنعت دانشگاههای استان و 4 نفر نماینده منتخب از اتاق بازرگانی تبریز با دانشجوی منتخب از بین معرفی شدگان دانشگاه با تایید کارگروه نظارتی قرارداد همکاری منعقد خواهد نمود. همچنین واحد صنعتی بر اساس این تفاهم نامه ضمن پرداخت هزینه تحصیلی و بیمه تأمین اجتماعی با گذراندن واحد درسی کارآموزی یا کارورزی دانشجو در آن واحد موافقت خواهد کرد. این تفاهم نامه واحد های صنعتی را ملزم می سازد نسبت به بکارگیری پذیرفته شدگان بعد از دانش آموختگی و در صورت عدم وجود موانع قانونی به مدت یکسال متعهد شوند.      

آلبوم تصاویر امضاء تفاهم نامه اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تبریز

  • نوشته شده
  • در چهارشنبه 29 فروردين 1403
  • ساعت 09
  • توسط روابط عمومی
  • ویرایش شده
  • در دوشنبه 10 ارديبهشت 1403
  • ساعت 09
  • توسط مدیر سایت
نظرات شما
captcha refresh