دانشگاه شهید مدنی آذربایجان
flag
تاریخ : دوشنبه 5 مهر 1395
کد 858

کارگاه آموزشی برقراری ارتباط موثر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی ، کارگاه آموزشی برقراری ارتباط موثر با حضور ریاست محترم منطقه یک ، پروفسور سید داود حسینی نسب (عضو هیئت علمی و استاد دانشگاه تبریز) و مهندس صالح پور و جمعی از اساتید ، کارکنان ، دانشجویان و مسئولین روابط عمومی منطقه یک دانشگاه فنی و حرفه ای تبریز برگزار شد...

کارگاه آموزشی برقراری ارتباط موثر برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی ، کارگاه آموزشی برقراری ارتباط موثر با حضور ریاست محترم منطقه یک ، پروفسور سید داود حسینی نسب (عضو هیئت علمی و استاد دانشگاه تبریز) و مهندس صالح پور و جمعی از اساتید ، کارکنان ، دانشجویان و مسئولین روابط عمومی منطقه یک دانشگاه فنی و حرفه ای تبریز برگزار شد.
در این نشست دکتر غلامرضا کیانی ضمن تبریک آغاز سالتحصیلی و هفته دفاع مقدس و خیرمقدم گویی به شرکت کنندگان با اشاره به پتانسیل های موجود در دانشگاه فنی و حرفه ای اشاره نمودند و از زحمات جناب آقای دکتر شفیعی ریاست محترم دانشگاه فنی و حرفه ای در خصوص بحث تبدیل کادر آموزشی به هیئت علمی فنی تقدیر و تشکر نمودند و در ادامه این کارگاه آموزشی جناب آقای پروفسور حسینی نسب از رؤسای قبلی این دانشگاه به نیکی یاد کردند و فضا و ظرفیت های موجود در این دانشگاه را بسیار مفید و مؤثر در جامعه صنعت برشمردند.
عضو هیئت علمی و استاد دانشگاه تبریز افزود: در جامعه کنونی از ارتباطات به عنوان یک شیوه و شگرد یادکرد و چگونگی ارتباط با افراد، جامعه، دانشگاه و ... یک امر ضروری در زندگی مطرح نمودند و ایشان به چگونگی ارتباط در قرون گذشته پرداختند.
پروفسور حسینی نسب روابط مدرن و ارتباطات امروزی را بر اساس دانش ، اطلاعات و ... را با تفکر و خلاقیت بسیار عنوان نمودند.
در ادامه ایشان به روابط تاثیرگذار استاد با دانشجو در محیط دانشگاه مطالبی را بیان نمودند و سپس سخنان خود را با پرسش و پاسخ به پایان رساندند.
در خاتمه از کادر آموزشی ، اعضای هیأت علمی و اساتید زحمات دکتر غلامرضا کیانی ریاست محترم منطقه یک به پاس حمایت و همراهی و همدلی ایشان در راستای تحقق طرح تطبیق کادر آموزشی به هیأت علمی فنی توسط جناب آقای مهندس صالح پور ریاست اسبق دانشگاه تقدیر و تجلیل نمودند و همچنین از حضور پروفسور سید داود حسینی نسب از حضورشان تقدیر بعمل آمد.



  • نوشته شده
  • در دوشنبه 5 مهر 1395
  • ساعت 16
  • توسط روابط عمومی
  • ویرایش شده
  • در ***
  • ساعت --
  • توسط
نظرات شما
captcha refresh