دانشگاه شهید مدنی آذربایجان
flag
تاریخ : دوشنبه 1 آذر 1395
کد 881

پیام رئیس دانشگاه فنی وحرفه ای استان آذربایجان شرقی به مناسبت هفته بسیج

بازخوانی فرهنگ بسیج، رمز وحدت در دستاوردهای علمی و عملی در جامعه دانشگاهی است. رئیس استانی دانشگاه فنی وحرفه ای آذربایجان شرقی با صدور پیامی...

پیام رئیس دانشگاه فنی وحرفه ای استان آذربایجان شرقی به مناسبت هفته بسیج:

بازخوانی فرهنگ بسیج، رمز  وحدت در دستاوردهای علمی و عملی در جامعه دانشگاهی است.

رئیس استانی دانشگاه فنی وحرفه ای آذربایجان شرقی با صدور پیامی، ضمن گرامی‌داشت هفته بسیج، خاطرنشان کرد: عزت، پیشرفت و بالندگی، تنها با تکیه بر اندیشه‌های مترقی بسیج میسر بوده و بازخوانی این فرهنگ، با رمز وحدت دستاوردهای علمی و عملی درتمامی ابعاد دانشگاهی است .

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، در پیام دکتر غلامرضا کیانی آمده است: فرمان تشکيل بسيج مستضعفين توسط  امام خمینی(ره) در سال 13۵۸، نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی بود که ضرورت انتقال تفکر واندیشه بسیج را در عرصه‌های مختلف علم و عمل، خاطرنشان ساخت .

وی ادامه داده است: پیروزی انقلاب اسلامی، حماسه‌آفرینی‌ سال‌های دفاع‌مقدس و دستاوردهای مختلف علمی، صنعتی، اجتماعی و فرهنگی کشورمان در دهه‌های اخیر، با تکیه بر همان فرمان تاریخ‌ساز رهبرکبیرانقلاب اسلامی تجلی یافته است .

دکترغلامرضا کیانی در ادامه حماسه آفرینی، جانفشانی و ایثار مدافعان حرم را نمونه بارز استمرار رسالت 8سال‌ دفاع مقدس در عصر حاضر عنوان کرده و افزوده‌است: جوانان رشید مدافع حرم به تاسی از باورهای بسیجی، دفاع از تمامیت اعتقادی و سرزمینی خود را در مرزهای دوردست و با جان‌فشانی بی‌بدیل به منصه ظهور گذاشته و فصل جدیدی در رویش‌های سبز و سرخ بسیج را در سرنوشت تاریخ انقلاب اسلامی رقم زده‌اند .

رئیس استانی دانشگاه فنی وحرفه ای آذربایجان شرفی در بخش دیگری پیام خود با اشاره به این‌که دانشگاه فنی وحرفه ای، ذاتاً از جنس پویایی وجزو نسل سوم دانشگاههاست، خاطرنشان کرده‌است: فعالیت تمامی اعضای هیات علمی،اساتید،کارکنان وبیش از 8 هزار دانشجوی بسیجی درسطح مراکزاستان، ظرفیت ارزشمندی است که در خدمت اهداف جامعه دا نشگاهی بوده و باید برنامه‌های علمی وعملی، پژوهشی، فرهنگی و....  را مطابق با حاکمیت فرهنگ جهادی بسیج پیش برد.

وی در پایان با تبریک هفته بسیج به عموم بسیجیان، اظهار امیدواری کرده‌است، برنامه‌های این هفته در راستای تبیین نقش بسیج در تثبیت حیات شجره طیبه انقلاب اسلامی، با محتوا و تاثیرگذاری در  این فرصت مغتنم بیشتری ارایه شود.

 


  • نوشته شده
  • در دوشنبه 1 آذر 1395
  • ساعت 02
  • توسط روابط عمومی
  • ویرایش شده
  • در ***
  • ساعت --
  • توسط
نظرات شما
captcha refresh