دانشگاه شهید مدنی آذربایجان
flag
تاریخ : دوشنبه 13 دي 1395
کد 899

حضور معاون فرهنگی شهرداری کلانشهر تبریز در دانشگاه فنی و حرفه ای

به گزارش روابط عمومی، جناب آقای حجة الاسلام دکتر حمیدی معاون محترم فرهنگی شهرداری کلانشهر تبریز در دفتر ریاست محترم منطقه یک کشور حضور یافت...
به گزارش روابط عمومی، جناب آقای حجة الاسلام دکتر حمیدی معاون محترم فرهنگی شهرداری کلانشهر تبریز در دفتر ریاست محترم منطقه یک کشور حضور یافت

جناب آقای دکتر غلامرضا کیانی ضمن خیرمقدم و خوش آمدگویی و تشکر از زحمات کلیه پرسنل خدوم شهرداری و ضمن ابراز خرسندی از عملکرد مطلوب شهرداری در تمامی ابعاد در مسائل اجتماعی، خدماتی، شهروندی، فرهنگی و ... توفیقات روز افزون و آرزوی موفقیت نمود.

ریاست محترم منطقه یک کشور به پتانسیل بالای دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه ای در مقایسه با سایر دانشگاه ها افزود: دانشگاه فنی و حرفه ای تنها دانشگاهی است که می تواند با افتخار در بحث اشتغال زایی و معضل بیکاری در جامعه با تربیت تکنسین ماهر کارآفرین به جامعه تحویل دهد.

جناب آقای دکتر کیانی در ادامه ظرفیت های دانشگاه به بحث آموزش شهروندی و سایر آموزشها جهت تعامل با شهرداری اعلام آمادگی نمود.

در ادامه جناب آقای دکتر حمیدی دانشگاهها را یکی از شاخص های توسعه جوامع دانستند و دانشجو و دانشگاهها را یکی از ظرفیت های علمی افتخار آمیز برای هر مملکت مطرح نمود.

حجة السلام و المسلمین حمیدی شهرداری را یک مجموعه خدماتی، فرهنگی، اجتماعی و ... معرفی نمودند که در دانشگاهها هم مسئولیت هایی بر عهده شهرداری می باشد.

ایشان در حوزه معاونت فرهنگی ظرفیت های شهرداری را بسیار ارزنده دانست و اجرای بالای 2200 عنوان برنامه در سطح شهر تبریز را از اول سال 95 را مثبت ارزیابی نمود و این تعامل و همکاری را با دانشگاه بسیار ارزشمند دانست.

معاون محترم فرهنگی شهردار کلانشهر تبریز در خاتمه پیشنهاد داد تا برای همکاری های بهتر بین دانشگاه فنی و حرفه ای و شهرداری کلانشهر تبریز بالاخص معاونت فرهنگی عقد تفاهم نامه در بین دو مجموعه باشد.

در خاتمه معاون محترم فرهنگی شهردار کلانشهر تبریز از سالن های همایش، کارگاهها، آزمایشگاهها، نمایشگاه توانمندی دانشجویان، زمین ورزشی دانشگاه بازدید نمودند و قول مساعد دادند.


  • نوشته شده
  • در دوشنبه 13 دي 1395
  • ساعت 10
  • توسط روابط عمومی
  • ویرایش شده
  • در دوشنبه 13 دي 1395
  • ساعت 10
  • توسط روابط عمومی
نظرات شما
captcha refresh