دانشگاه شهید مدنی آذربایجان
flag
تاریخ : يکشنبه 27 فروردين 1396
کد 978

پیام تقدیر و تشکر دکتر مسعود شفیعی رییس دانشگاه فنی و حرفه ای کشور

پیام تقدیر و تشکر دکتر مسعود شفیعی رییس دانشگاه فنی و حرفه ای کشور از کارکنان و دانشجویان این دانشگاه

          بسم الله الرحمن الرحیم

 

       وَالسَّلامُ عَلی مَنِ اتَّبَعَ الهُدی

 

حقیقت زندگی ما انسان‌ها در دو واژه رمزآلود آمدن و رفتن نهفته است و این دو مفهوم در همه شئون حیات انسانی تجلی و نمود دارد.

 بر این پایه، هر آمدنی را رفتنی است و هر رفتنی، مقدمه‌ای برای آمدنی دیگر در عرصه و صحنه دیگر؛ درک این واقعیت، آدمی را در موقعیتی که هست بینا می‌سازد و برای رفتن آمادگی می‌بخشد. روزی بر پایه تکلیف و مسؤولیتی که برعهده اینجانب گذاشتند وارد دانشگاه بزرگ فنی‌وحرفه‌ای شدم و امروز زمان و موقع رفتن فرارسیده است.

خدا را شاکرم که در این مدت توانستم پایه‌های اخلاق و حفظ کرامت و حرمت انسانی را در سطوح مختلف دانشگاه نهادینه سازم و در مسیر مودت و دوستی میان اجزای این مجموعه بزرگ گام‌های مؤثری بردارم.

از آنجائیکه ساختار دانشکده‌ها و آموزشکده‌های دانشگاه فنی و حرفه‌ای برپایه قواعد و چارچوب‌های وزارت آموزش و پرورش شکل گرفته بود، تلاش و همت وافری می‌طلبید،  تا کالبد این دانشگاه با شاخص‌ها و معیارهای دانشگاهی خو بگیرد و سامان بپذیرد. تغییر وضعیت مدرسان به هیأت علمی، طراحی برنامه‌های جدید درسی، ارتقای آموزشکده‌ها به دانشکده، جذب اعضای هیأت علمی جدید، فعال‌سازی مراکز رشد، جذب مدیران توانمند دانشگاهی، توسعه رشته‌های کارشناسی فنی‌وحرفه‌ای، ارتباط با سایر کشورهای تجربه‌مند در حوزه آموزش‌های فنی‌وحرفه‌ای، ایجاد امکانات رفاهی برای اعضای هیأت علمی و کارکنان، تجهیز و بروزرسانی کارگاه‌ها و آزمایشگاه‌ها، توسعه فعالیت‌های فرهنگی و دانشجویی، توجه ویژه به مقوله تولید و درآمدزایی، ارتقای سطح آموزش‌های مهارتی، گسترش آموزش‌های ضمن خدمت، اجرای کامل ماده (23) قانون برنامه پنجم توسعه، جلب مشارکت خیرین، طرح تکنسین سرباز و ده‌ها مقوله دیگر ازجمله اهدافی بود که خوشبختانه به یاری خداوند و مشارکت جمیع همکاران در سازمان مرکزی، مناطق و مراکز دانشگاه، بخش مهمی از آن‌ها به تحقق رسیده و موجب ارتقای جایگاه و شأن دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای گردیده است.

وظیفه خود می‌دانم از همه همکاران عزیز بویژه، معاونان، مشاوران، روسای مناطق، مدیران و کارکنان سازمان مرکزی دانشگاه، روسا، معاون، مدیران و کارکنان عزیزم در مراکز دانشگاه بابت همه محبت‌ها و همکاری‌ها به نوبه خود تشکر و قدردانی نمایم. از اعضای محترم هیأت علمی و مدرسان سخت‌کوش دانشگاه بابت همه همکاری‌ها و محبت‌ها تشکر و سپاسگزاری می‌نمایم. از دانشجویان عزیز دانشگاه که همه تلاش‌های صورت گرفته برای رفاه، آسایش، آرامش و ارتقای سطح مهارت‌های آن‌ها بوده است، سپاسگزاری و قدردانی می‌نمایم.

بابت هرگونه قصور و یا تقصیری که از من سرزده، از همکاران عزیز حلالیت می‌طلبم. مهم این است که نیت‌ها خیر بوده و قصد و غرض سوئی هرگز در میان نبوده است. برای رییس محترم جدید دانشگاه که از دوستان و همکاران سابق دانشگاه می‌باشند، آرزوی توفیق و سربلندی دارم و امیدوارم با عزم و همت ایشان دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای روز به روز شاهد توسعه و تعالی بیشتری باشد.

 

غرض نقشی است کز ما باز ماند / که دنیا را نمی‌بینم وفایی

والسلام

دکترمسعود شفیعی

                                                                                                                                                                             


  • نوشته شده
  • در يکشنبه 27 فروردين 1396
  • ساعت 13
  • توسط روابط عمومی
  • ویرایش شده
  • در يکشنبه 27 فروردين 1396
  • ساعت 14
  • توسط روابط عمومی
نظرات شما
captcha refresh